KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1980/augusztus
• Fekete Sándor: Krisztus nem állt meg Ebolinál Élménybeszámoló Francesco Rosi filmjéről
• Bikácsy Gergely: A bennszülöttek Két mondat a félmúltról (A téglafal mögött – Philemon és Baucis)
• Lukácsy Sándor: Ilyen van – ilyen nincs
• Göncz Árpád: Az erény védelmében Joseph Andrews
• Váncsa István: Az utolsó gyógypedagógus
• Takács Ferenc: Az amerikai álom nyomában Elia Kazan
• N. N.: Elia Kazan filmjei
FESZTIVÁL
• Csala Károly: Egy filmfüzér illúziója, avagy az élmények egyensúlya Karlovy Vary
• Bikácsy Gergely: Megfáradt sárkányok Krakkó

• Bajor Nagy Ernő: Művészfilmhez nem kell rendőr Moziról a telepen
• Székely András: Díszletek és tervezők
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: Szovjet filmek parádéja Pesaro
LÁTTUK MÉG
• Bende Monika: Walt Disney állatbirodalma
• Dávid Tibor: A katona és az elefánt
• Létay Vera: Szerelem szieszta idején
• Tótisz András: Éjszakai csendben
• Veress József: Mentolos ital
• Béresi Csilla: Egy furcsa asszony
• Gyárfás Péter: A biztosan ölő sárkánylady
• Koltai Ágnes: A kétdimenziós gyilkos
• Harmat György: Sabine
• Veress József: Szergij atya
TELEVÍZÓ
• Csala Károly: Köznapi drámák – és megint Stravinsky Prága
• Hegyi Gyula: Vissza a képernyőre Veszprém
• Berkes Erzsébet: Hová lettek a griffmadarak? Névnap
• Róbert László: Huszonnégy millió készülék Jegyzetek a japán tévé ürügyén
TÉVÉMOZI
• Karcsai Kulcsár István: Tévémozi
KÖNYV
• Veress József: Suksinról, múltidőben
LÁTTUK MÉG
• Ungvári Tamás: Szár egy megváltozott világban
POSTA
• Veress József: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Ábel Péter: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Korompai János: Stúdióértékelés avagy kritikusi önkritika? Olvasói levél – Szerkesztői válasz

     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Brian De Palma filmjei

N. N.

 

Icarus (1960)

660124: The Story of an IBM Card (Egy IBM-kártya története, 1961)

Wotan’s Wake (Wotan ébredése, 1962)

Jennifer (1964)

The Responsive Eye (Érzékeny szem, 1966)

Murder ŕ la Mod (Divatos gyilkosság, 1968)

Üdvözletek (Greetings, 1968)

The Wedding Party (Nászlakoma, 1969)

Hi, Mom! (Szia anyu! 1970)

Dionysus 69 (1970)

Get to Know Your Rabbit (Ismerd ki a nyuladat, 1972)

Sisters (Nővérek, 1973)

A Paradicsom fantomja (Phantom of the Paradise, 1974)

Obsession (Megszállottság, 1976)

Carrie (1976)

A düh (Fury, 1978)

Gyilkossághoz öltözve (Dressed to Kill, 1980)

Halál a hídon (Blow Out, 1981)

A sebhelyes arcú (Scarface, 1982)

Alibi-test (Body Double, 1984)

Nagyokosok (Wise Guys, 1986)

Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables, 1987)

A háború áldozatai (Casualties of War, 1989)

A hiúság máglyája (Bonfire of the Vanities, 1990)

Káin ébredése (Raising Cain, 1992)

Carlito útja (Carlito’s Way, 1993)

Mission: Impossible (1996)

Az utolsó dobás (Snake Eyes, 1998)

A Mars-mentőakció (Mission to Mars, 2000)

Femme Fatale (2002)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 38. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2362