KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1980/augusztus
• Fekete Sándor: Krisztus nem állt meg Ebolinál Élménybeszámoló Francesco Rosi filmjéről
• Bikácsy Gergely: A bennszülöttek Két mondat a félmúltról (A téglafal mögött – Philemon és Baucis)
• Lukácsy Sándor: Ilyen van – ilyen nincs
• Göncz Árpád: Az erény védelmében Joseph Andrews
• Váncsa István: Az utolsó gyógypedagógus
• Takács Ferenc: Az amerikai álom nyomában Elia Kazan
• N. N.: Elia Kazan filmjei
FESZTIVÁL
• Csala Károly: Egy filmfüzér illúziója, avagy az élmények egyensúlya Karlovy Vary
• Bikácsy Gergely: Megfáradt sárkányok Krakkó

• Bajor Nagy Ernő: Művészfilmhez nem kell rendőr Moziról a telepen
• Székely András: Díszletek és tervezők
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: Szovjet filmek parádéja Pesaro
LÁTTUK MÉG
• Bende Monika: Walt Disney állatbirodalma
• Dávid Tibor: A katona és az elefánt
• Létay Vera: Szerelem szieszta idején
• Tótisz András: Éjszakai csendben
• Veress József: Mentolos ital
• Béresi Csilla: Egy furcsa asszony
• Gyárfás Péter: A biztosan ölő sárkánylady
• Koltai Ágnes: A kétdimenziós gyilkos
• Harmat György: Sabine
• Veress József: Szergij atya
TELEVÍZÓ
• Csala Károly: Köznapi drámák – és megint Stravinsky Prága
• Hegyi Gyula: Vissza a képernyőre Veszprém
• Berkes Erzsébet: Hová lettek a griffmadarak? Névnap
• Róbert László: Huszonnégy millió készülék Jegyzetek a japán tévé ürügyén
TÉVÉMOZI
• Karcsai Kulcsár István: Tévémozi
KÖNYV
• Veress József: Suksinról, múltidőben
LÁTTUK MÉG
• Ungvári Tamás: Szár egy megváltozott világban
POSTA
• Veress József: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Ábel Péter: Két korrekció a Höllering-nekrológhoz Olvasói levél – Szerkesztői válasz
• Korompai János: Stúdióértékelés avagy kritikusi önkritika? Olvasói levél – Szerkesztői válasz

     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Peter Weiss filmjei

N. N.

 

1952: Studie I. (Uppvaknadet) I. Tanulmány (Ébredés). 16 mm, 67 m.

Studie II. (Hallucinationer)I. Tanulmány (Hallucinációk). 16 mm, 65 m.

1953: Studie III.III. Tanulmány. 16 mm, 70 m.

1954: Studie IV. (Frigörelse)IV. tanulmány (Szabadulás). 16 mm, 95 m.

1955: Studie V. (Växelspel) V. Tanulmány (Váltakozás). 16 mm, 100 m.

1956: Ateljéinteriör (The Studio of Doctor Faust)Műterembelső (Dr. Faust dolgozószobája). 16 mm, színes, 105 m.

Ansikten i skugga Árnyékos arcok. 16mm, 105 m.

1957: Ingenting ovanligtSemmi különös. 35 mm, 260 m.

Enligt lag A törvény nevében. 35 mm, 500 m.

1958: Vad ska vi göra nu da Most mit csináljunk? 35 mm, 545 m.

1959: Hägringen (Le Mirage)A tünemény. 35 mm, 2245 m.

1960: Svenska flickor i ParisSvéd lányok Párizsban. 35 mm, 2130 m.

Anna Casparsson. 16 mm, 145 m.

Bag de ens facaderHomlokzatok mögött. 16 mm, 297 m.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 31. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7032