KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1981/november
KRÓNIKA
• N. N.: 36 év – 36 film
• N. N.: Glauber Rocha halálára
• N. N.: A sport népszerűsítése

• Faragó Vilmos: Milyen fiatalok? Dédelgetett kedvenceink
• Székely András: Egyszerre két lovon Fehérlófia
SZOVJET FILMEK FESZTIVÁLJA
• Galsai Pongrác: Közérdekű magánügyek Moszkva nem hisz a könnyeknek
• Hankiss Ágnes: Jelenbe-zártak Nyikita Mihalkov filmjeiről
• N. N.: Nyikita Mihalkov filmjei
• N. N.: Világot teremteni Interjú Nyikita Mihalkovval
FESZTIVÁL
• Létay Vera: Köszönik, megvannak Velence

• Kozák Márton: Neonfény és Mambo-magnó Beszélgetés Gothár Péterrel
• Gazdag Gyula: „Miénk a világ!” Film a Balázs Béla Stúdió történetéről I.
• Osztovits Levente: Gershwin és a kékharisnyák Manhattan
• Schubert Gusztáv: A látás iskolái? Az egyetemisták és a film
VITA
• Durst György: És a rövidfilmek? Vita a filmforgalmazásról
LÁTTUK MÉG
• Zoltán Katalin: I, mint Ikarusz
• Kulcsár Mária: A bíró és a hóhér
• Gáti Péter: A szőke indián
• Lajta Gábor: Az éneklő kutya
• Sólyom András: Vérvonal
• Deli Bálint Attila: Jesse James balladája
• Schubert Gusztáv: Egy pisztoly eltűnik
• Kövesdi Rózsa: Emberek és farkasok
• Ambrus Katalin: Korai darvak
• Koltai Ágnes: Emil, a komédiás
• Hegyi Gyula: A Herceg és a Csillaglány
• Harmat György: Katasztrófa földön-égen
TELEVÍZÓ
• Csala Károly: Televízió a gótikában Siena, Prix Italia
• Kerényi Mária: Egyedül a közöny... Beszélgetés A megsebzett bolygó szerzőjével
• Spira György: A megjelenítendő múlt Televízió és történelem
KÖNYV
• Berkes Ildikó: Egy örvendetesen rendhagyó filmelméleti műről
KRÓNIKA
• N. N.: Hibaigazítás
• N. N.: David di Donatello

             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Peter Weiss filmjei

N. N.

 

1952: Studie I. (Uppvaknadet) I. Tanulmány (Ébredés). 16 mm, 67 m.

Studie II. (Hallucinationer)I. Tanulmány (Hallucinációk). 16 mm, 65 m.

1953: Studie III.III. Tanulmány. 16 mm, 70 m.

1954: Studie IV. (Frigörelse)IV. tanulmány (Szabadulás). 16 mm, 95 m.

1955: Studie V. (Växelspel) V. Tanulmány (Váltakozás). 16 mm, 100 m.

1956: Ateljéinteriör (The Studio of Doctor Faust)Műterembelső (Dr. Faust dolgozószobája). 16 mm, színes, 105 m.

Ansikten i skugga Árnyékos arcok. 16mm, 105 m.

1957: Ingenting ovanligtSemmi különös. 35 mm, 260 m.

Enligt lag A törvény nevében. 35 mm, 500 m.

1958: Vad ska vi göra nu da Most mit csináljunk? 35 mm, 545 m.

1959: Hägringen (Le Mirage)A tünemény. 35 mm, 2245 m.

1960: Svenska flickor i ParisSvéd lányok Párizsban. 35 mm, 2130 m.

Anna Casparsson. 16 mm, 145 m.

Bag de ens facaderHomlokzatok mögött. 16 mm, 297 m.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 31. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7032