KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1982/március
KRÓNIKA
• A szerkesztőség : 25 éves a Filmtudományi Intézet
POSTA
• Kas Ilona: Hogy mi a televízió... Olvasói levél

• Kovács András Bálint: „Gyönyörű válság” A Társulás Stúdió előzményei és törekvései
• Bikácsy Gergely: Az alperesek Kabala
• Zsugán István: A gének dala Anna
• Zalán Vince: Se hús, se hal Rontás és reménység
• Bódy Gábor: Kreatív gondolkozó szerszám A „kísérleti film” Magyarországon
• András László: Egy gengszterfilm hátországa A Keresztapa
• Wisinger István: Hollywood Hollywood ellen Az amerikai filmgyártás útvesztői
• Zilahi Judit: Mire jön be a közönség? Washingtoni filmlevél az új évad kasszasikereiről
• Csala Károly: Egy szigetvilág fölfedezése (1.) Amerikai szociofilm, 1930–1945
• Szabó Júlia: Fény és mozgás Viking Eggeling és a magyar aktivizmus
LÁTTUK MÉG
• Lajta Gábor: Szamurájok és banditák
• Kövesdi Rózsa: Mesél a bécsi erdő
• Koltai Ágnes: Ámokfutó
• Jakubovits Anna: Zorán, a zsoké fia
• Varga András: Víkendház nélkül nem élet az élet
• Gáti Péter: Menekülés haza
• Ardai Zoltán: Újra szól a hatlövetű
• Bikácsy Gergely: Egyszerű eset
• Lajta Gábor: Az összekötő jönni fog
• Schubert Gusztáv: A Hótündér
TELEVÍZÓ
• Horvát János: „Folyt. köv.” A tévésorozatokról
• Fehér Gyula: Műsor öt nyelven Az Újvidéki Televízióról
KÖNYV
• Báron György: A halandóság leltára

             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Cybervilág

Cyborg-nők filmen

N. N.

A Szárnyas fejvadász alaptípusai szerint

 

Rachel, avagy a mechanikus doppelgängerek:

 

Fritz Lang: Metropolis - 1926

Bernard Knowles: The Perfect Woman (A tökéletes nő) - 1949

Bryan Forbes: Stepford Wives (A stepfordi feleségek) - 1974

Wes Craven: Halálos barátnő (Deadly Friend) - 1984

David Chung-Tsui Hark: I love Maria - 1988

Duncan Gibbins: Eve of Destruction (A pusztulás Évája) - 1991

 

Zhora, avagy az akció-androidok:

Allan Holtzman: Programmed to Kill (Gyilkolásra programozva) - 1987

Fukutomi Hirosi: Gunmu (Fegyver-álom) - 1993

Michael Schroeder: Cyborg 2 - 1994

Osii Mamoru: Kokaku kidotai (Páncélos rohamosztag) - 1995

 

Pris, avagy a szex-cyborgok:

Alberto Sordi: Én és Katerina (Io e Caterina) - 1981

Steve DeJarnett: Cherry 2000 - 1988

Jamie Luk: Robotrix - 1991


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1998/11 25. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=3851