KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1982/március
KRÓNIKA
• A szerkesztőség : 25 éves a Filmtudományi Intézet
POSTA
• Kas Ilona: Hogy mi a televízió... Olvasói levél

• Kovács András Bálint: „Gyönyörű válság” A Társulás Stúdió előzményei és törekvései
• Bikácsy Gergely: Az alperesek Kabala
• Zsugán István: A gének dala Anna
• Zalán Vince: Se hús, se hal Rontás és reménység
• Bódy Gábor: Kreatív gondolkozó szerszám A „kísérleti film” Magyarországon
• András László: Egy gengszterfilm hátországa A Keresztapa
• Wisinger István: Hollywood Hollywood ellen Az amerikai filmgyártás útvesztői
• Zilahi Judit: Mire jön be a közönség? Washingtoni filmlevél az új évad kasszasikereiről
• Csala Károly: Egy szigetvilág fölfedezése (1.) Amerikai szociofilm, 1930–1945
• Szabó Júlia: Fény és mozgás Viking Eggeling és a magyar aktivizmus
LÁTTUK MÉG
• Lajta Gábor: Szamurájok és banditák
• Kövesdi Rózsa: Mesél a bécsi erdő
• Koltai Ágnes: Ámokfutó
• Jakubovits Anna: Zorán, a zsoké fia
• Varga András: Víkendház nélkül nem élet az élet
• Gáti Péter: Menekülés haza
• Ardai Zoltán: Újra szól a hatlövetű
• Bikácsy Gergely: Egyszerű eset
• Lajta Gábor: Az összekötő jönni fog
• Schubert Gusztáv: A Hótündér
TELEVÍZÓ
• Horvát János: „Folyt. köv.” A tévésorozatokról
• Fehér Gyula: Műsor öt nyelven Az Újvidéki Televízióról
KÖNYV
• Báron György: A halandóság leltára

             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Stephen King-adaptációk, játékfilmek, eredeti forgatókönyvek

N. N.

 

Carrie (1976; Brian DePalma)

Salem végzete (Salem’s Lot; 1979; Tobe Hooper; TV)

Ragyogás (The Shining; 1980; Stanley Kubrick)

Creepshow (1982; George A. Romero)

Holtsáv (The Dead Zone; 1983; David Cronenberg)

Cujo (1983; Lewis Teague)

Christine (1983; John Carpenter)

Gyújtogató (Firestarter; 1984; Mark L. Lester)

A kukorica gyermekei (Children of the Corn; 1984; Fritz Kiersch)

Macskaszem (Cat’s Eye; 1985; Lewis Teague)

Ezüst pisztolygolyó (Silver Bullet; 1985; Daniel Attias)

Maximális túihajtás (Maximum Overdrive; 1986; Stephen King)

Állj mellém! (Stand by Me; 1986; Rob Reiner)

Menekülő ember (The Running Man; 1987; Paul-Michael Glaser)

Kedvencek temetője (Pet Sematary; 1989; Mary Lambert)

Éjjeli műszak (Graveyard Shift; 1990; Ralph Singleton)

Tortúra (Misery; 1990; Rob Reiner)

Ördögi történetek (Tales from the Darkside: The Movie; 1990; John Harrison)

Gonosz (Stephen King’s It; 1990; Tommy Lee Wallace; TV)

A visszatérők (Sometimes They Come Back; 1991; Tom McLoughlin; TV)

Aranykor (Golden Years; 1991; Kenneth Fink; TV)

A fűnyíróember (The Lawnmower Man; 1992; Brett Leonard)

Alvajárók (Sleepwalkers; 1992; Mick Garris)

Halálos árnyék (The Dark Half; 1993; George A. Romero)

Hasznos holmik (Needful Things; 1993; Fraser C. Heston)

A rémkoppintók (The Tom my knockers; 1993; John Power; TV)

Dolores Claibome (1994; Taylor Hackford)

A remény rabjai (The Shawshank Redemption; 1994; Frank Darabont)

Végítélet (The Stand; 1994; Mick Garris; TV)

A mángorló (The Mangier; 1995; Tobe Hooper)

Kárhozottak (The Boogeyman; 1995; Jeffrey C. Schiro)

A Langolierek (The Langoliers; 1995; Tom Holland; TV)

Sorvadj el! (Thinner; 1996; Tom Holland)

Trucks (1997; Chris Thompson; TV)

Night Flier (1997; Mark Pavia)

Quicksilver Highway (1997; Mick Garris; TV)

Ghosts (1997; Stan Winston)

Ragyogás (The Shining; 1997; Mick Garris; TV)

Az eminens (Apt Pupil; 1998; Bryan Singer)

Desperation (1998; Mick Garris)

The Green Mile (A halálsoron; 1999; Frank Darabont)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1999/03 29. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=3986