KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1982/március
KRÓNIKA
• A szerkesztőség : 25 éves a Filmtudományi Intézet
POSTA
• Kas Ilona: Hogy mi a televízió... Olvasói levél

• Kovács András Bálint: „Gyönyörű válság” A Társulás Stúdió előzményei és törekvései
• Bikácsy Gergely: Az alperesek Kabala
• Zsugán István: A gének dala Anna
• Zalán Vince: Se hús, se hal Rontás és reménység
• Bódy Gábor: Kreatív gondolkozó szerszám A „kísérleti film” Magyarországon
• András László: Egy gengszterfilm hátországa A Keresztapa
• Wisinger István: Hollywood Hollywood ellen Az amerikai filmgyártás útvesztői
• Zilahi Judit: Mire jön be a közönség? Washingtoni filmlevél az új évad kasszasikereiről
• Csala Károly: Egy szigetvilág fölfedezése (1.) Amerikai szociofilm, 1930–1945
• Szabó Júlia: Fény és mozgás Viking Eggeling és a magyar aktivizmus
LÁTTUK MÉG
• Lajta Gábor: Szamurájok és banditák
• Kövesdi Rózsa: Mesél a bécsi erdő
• Koltai Ágnes: Ámokfutó
• Jakubovits Anna: Zorán, a zsoké fia
• Varga András: Víkendház nélkül nem élet az élet
• Gáti Péter: Menekülés haza
• Ardai Zoltán: Újra szól a hatlövetű
• Bikácsy Gergely: Egyszerű eset
• Lajta Gábor: Az összekötő jönni fog
• Schubert Gusztáv: A Hótündér
TELEVÍZÓ
• Horvát János: „Folyt. köv.” A tévésorozatokról
• Fehér Gyula: Műsor öt nyelven Az Újvidéki Televízióról
KÖNYV
• Báron György: A halandóság leltára

             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Hitchcock DVD-n

N. N.

 

Warner-doboz

Rémület a színpadon (Stage Fright, 1950)

Idegenek a vonaton (Strangers on a Train, 1951)

Meggyónom (I Confess, 1953)

Gyilkosság telefonhívásra (Dial M for Murder, 1954)

Tévedés (The Wrong Man, 1956)

 

Universal-doboz 1.

Szabotőr (Saboteur, 1942)

A gyanú árnyékában (Shadow of a Doubt, 1943)

A kötél (Rope, 1948)

Hátsó ablak (Rear Window, 1954)

Bajok Harryvel (The Trouble With Harry, 1955)

Az ember, aki túl sokat tudott (The Man Who Knew Too Much, 1956)

Psycho (1960)

 

Universal-doboz 2.

Szédülés (Vertigo, 1958)

Madarak (The Birds, 1963)

Marnie (1964)

Szakadt függöny (Torn Curtain, 1966)

Topáz (Topas, 1969)

Téboly (Frenzy, 1972)

Családi összeesküvés (Family Plot, 1976)

 

Cinetel kiadás

39 lépcsőfok (The 39 steps, 1935)

Londoni randevú (The Lady Vanishes, 1938)

Fiatal és ártatlan (Young and Innocent, 1937)

Titkos ügynök (Secret Agent, 1936)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2005/02 14. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4820