KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1983/május
KRÓNIKA
• Koltai Ágnes: Premier Plan
• Kézdi-Kovács Zsolt: Két barátját vesztette el...
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: A józanság reménye Nyugat-Berlin

• Szilágyi Ákos: A félreértés fokozatai Vérszerződés
• Kézdi-Kovács Zsolt: A Visszaesők forgatásán A rendező jegyzetlapjaiból 1.
• Lajta Gábor: Célpont: az ember 1982 animációs filmjei
FESZTIVÁL
• Zsugán István: Közönyös felnőttek, tévelygő fiatalok Sanremo

• Trosin Alekszandr: A montázzsal megsemmisített montázs Pelesjan mozija
• Györffy Miklós: Elektromantikus melodráma Az oberwaldi titok
• Bereményi Géza: A legutolsó snitt Villanás a víz felett
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Csantavéri Júlia: Képek egy halott világból Stanley Kubrick
• N. N.: Stanley Kubrick filmjei
• Ciment Michel: Anti-Rousseau Beszélgetések Stanley Kubrickkal

• Hegedűs Zoltán: Renoir-filmek – papíron
LÁTTUK MÉG
• Szentistványi Rita: Szerelmi gondok
• Zsilka László: Keresztapa II.
• Zsilka László: A nagy kitüntetés
• Deli Bálint Attila: Bolond pénz
• Ardai Zoltán: Viadal
• Deli Bálint Attila: Dutyi dili
• Harmat György: Az a perc, az a pillanat
• Barna Imre: Kaszálás a Kánya-réten
• Kovács András Bálint: A hatodik halálraítélt
TELEVÍZÓ
• Reményi József Tamás: Ez a pici mind megette A márciusi műsorokról
• Csepeli György: Az ellentmondás és a konfliktus A televízió valóságlátásáról
• Lukácsy Sándor: Képeskönyv és tört varázs Mint oldott kéve
KÖNYV
• Bíró Gyula: Esztétika és jel-elmélet Lengyel tanulmánykötet a filmszemiotikáról
• Csala Károly: Házi színháztól a tévéjátékig A szovjet „televíziós előadás”

             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Brian De Palma filmjei

N. N.

 

Icarus (1960)

660124: The Story of an IBM Card (Egy IBM-kártya története, 1961)

Wotan’s Wake (Wotan ébredése, 1962)

Jennifer (1964)

The Responsive Eye (Érzékeny szem, 1966)

Murder ŕ la Mod (Divatos gyilkosság, 1968)

Üdvözletek (Greetings, 1968)

The Wedding Party (Nászlakoma, 1969)

Hi, Mom! (Szia anyu! 1970)

Dionysus 69 (1970)

Get to Know Your Rabbit (Ismerd ki a nyuladat, 1972)

Sisters (Nővérek, 1973)

A Paradicsom fantomja (Phantom of the Paradise, 1974)

Obsession (Megszállottság, 1976)

Carrie (1976)

A düh (Fury, 1978)

Gyilkossághoz öltözve (Dressed to Kill, 1980)

Halál a hídon (Blow Out, 1981)

A sebhelyes arcú (Scarface, 1982)

Alibi-test (Body Double, 1984)

Nagyokosok (Wise Guys, 1986)

Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables, 1987)

A háború áldozatai (Casualties of War, 1989)

A hiúság máglyája (Bonfire of the Vanities, 1990)

Káin ébredése (Raising Cain, 1992)

Carlito útja (Carlito’s Way, 1993)

Mission: Impossible (1996)

Az utolsó dobás (Snake Eyes, 1998)

A Mars-mentőakció (Mission to Mars, 2000)

Femme Fatale (2002)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 38. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2362