KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1983/május
KRÓNIKA
• Koltai Ágnes: Premier Plan
• Kézdi-Kovács Zsolt: Két barátját vesztette el...
FESZTIVÁL
• Zalán Vince: A józanság reménye Nyugat-Berlin

• Szilágyi Ákos: A félreértés fokozatai Vérszerződés
• Kézdi-Kovács Zsolt: A Visszaesők forgatásán A rendező jegyzetlapjaiból 1.
• Lajta Gábor: Célpont: az ember 1982 animációs filmjei
FESZTIVÁL
• Zsugán István: Közönyös felnőttek, tévelygő fiatalok Sanremo

• Trosin Alekszandr: A montázzsal megsemmisített montázs Pelesjan mozija
• Györffy Miklós: Elektromantikus melodráma Az oberwaldi titok
• Bereményi Géza: A legutolsó snitt Villanás a víz felett
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Csantavéri Júlia: Képek egy halott világból Stanley Kubrick
• N. N.: Stanley Kubrick filmjei
• Ciment Michel: Anti-Rousseau Beszélgetések Stanley Kubrickkal

• Hegedűs Zoltán: Renoir-filmek – papíron
LÁTTUK MÉG
• Szentistványi Rita: Szerelmi gondok
• Zsilka László: Keresztapa II.
• Zsilka László: A nagy kitüntetés
• Deli Bálint Attila: Bolond pénz
• Ardai Zoltán: Viadal
• Deli Bálint Attila: Dutyi dili
• Harmat György: Az a perc, az a pillanat
• Barna Imre: Kaszálás a Kánya-réten
• Kovács András Bálint: A hatodik halálraítélt
TELEVÍZÓ
• Reményi József Tamás: Ez a pici mind megette A márciusi műsorokról
• Csepeli György: Az ellentmondás és a konfliktus A televízió valóságlátásáról
• Lukácsy Sándor: Képeskönyv és tört varázs Mint oldott kéve
KÖNYV
• Bíró Gyula: Esztétika és jel-elmélet Lengyel tanulmánykötet a filmszemiotikáról
• Csala Károly: Házi színháztól a tévéjátékig A szovjet „televíziós előadás”

             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Peter Weiss filmjei

N. N.

 

1952: Studie I. (Uppvaknadet) I. Tanulmány (Ébredés). 16 mm, 67 m.

Studie II. (Hallucinationer)I. Tanulmány (Hallucinációk). 16 mm, 65 m.

1953: Studie III.III. Tanulmány. 16 mm, 70 m.

1954: Studie IV. (Frigörelse)IV. tanulmány (Szabadulás). 16 mm, 95 m.

1955: Studie V. (Växelspel) V. Tanulmány (Váltakozás). 16 mm, 100 m.

1956: Ateljéinteriör (The Studio of Doctor Faust)Műterembelső (Dr. Faust dolgozószobája). 16 mm, színes, 105 m.

Ansikten i skugga Árnyékos arcok. 16mm, 105 m.

1957: Ingenting ovanligtSemmi különös. 35 mm, 260 m.

Enligt lag A törvény nevében. 35 mm, 500 m.

1958: Vad ska vi göra nu da Most mit csináljunk? 35 mm, 545 m.

1959: Hägringen (Le Mirage)A tünemény. 35 mm, 2245 m.

1960: Svenska flickor i ParisSvéd lányok Párizsban. 35 mm, 2130 m.

Anna Casparsson. 16 mm, 145 m.

Bag de ens facaderHomlokzatok mögött. 16 mm, 297 m.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 31. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7032