KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1984/augusztus
ANIMÁCIÓ
• Kemény György: Centik helyett mérce Az animáció esélyei
• Bársony Éva: Művészet vagy biznisz? Beszélgetések rajzfilmrendezőkkel
• Szilágyi Ákos: Az animált Arany Két nézőpontból: Daliás idők
• Szemadám György: Mozgó táblaképek Két nézőpontból: Daliás idők
• Reisenbüchler Sándor: Tükörképek és átváltozások Emlékezés Kovásznai Györgyre

• Zalán Vince: A rajongó A „filmes” Balázs Béláról
• Barna Imre: Szemközt a rózsaszínnel Omega, Omega...
• Bari István: Vesztesnek születtek Tekintetek és mosolyok
• N. N.: Kenneth Loach filmjei
• Bikácsy Gergely: Truffaut, húsz év múltán Szomszéd szeretők
• Zsugán István: Keleti széljárás Sanremo
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Gambetti Giacomo: Öklök a zsebben Marco Bellocchio
• N. N.: Marco Bellocchio filmjei

• Kovács István: Történelmi, emberi jelkép Csatorna
LÁTTUK MÉG
• Matos Lajos: King Kong
• Báron György: Rossz fiú
• Gáti Péter: Casablanca Cirkusz
• Koltai Ágnes: Kezesség egy évre
• Gáti Péter: Frissen lopott milliók
• Ardai Zoltán: A pagoda csapdája
• N. N.: Megtalálni és ártalmatlanná tenni
• N. N.: A világgá ment királylány
• N. N.: Arany a tó fenekén
TELEVÍZÓ
• Margócsy István: Kirgízia messze van? Ajtmatov regényei a képernyőn
• Faragó Vilmos: Tévéműveltség
• Mihályfi Imre: Deme Gábor (1934–1984)
• Bikácsy Gergely: Búcsú a Savarintól Arany Prága
KRÓNIKA
• Koltai Ágnes: Filmművészet a múzeumban

             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

A gép lelke

Szerzőink figyelmébe

N. N.

 

Meghallván az idők szavát, szerkesztőségünk is áttért a számítógépes lapkészítésre. Tudjuk, a gépnek lelke van. Méghozzá gonosz, sötét lelke. Kérjük hát régi és leendő szerzőinket, ha jót akarnak nekünk és szövegeiknek, ezentúl tartsanak be bizonyos formai szabályokat. Word 6.0-ás szövegszerkesztő programban dolgozunk, lehetőleg ehhez a programhoz készült, vagy legalábbis erre „gond nélkül” konvertálható szövegeket várunk. A szöveget másfeles sortávval, soronként 60 leütéssel (kb. a 13-as számhoz kell állítani a jobb oldali margót a vonalzón), oldalanként 26 sorral kérjük. A szöveget balra kell kizárni. A betűtípus: Times New Roman. A betűnagyság 14-es. (A cikk címében is!) A filmcímeket kurzívval szedjék, aláhúzni nem kell. A bekezdés végére érve üssék be az entert, semmi más módon ne jelezzék az új bekezdést (ne kezdjék beljebb a sort, ne nyomják meg a tabulátort). Lehetőleg magyar ékezetes klaviatúrát használjanak, és jelezzék a rövid és hosszú magánhangzókat. A cikket floppyn és nyomtatva is kérjük.

Akinek nincs számítógépe, természetesen hozhatja gépelve is a szövegét.

Köszönjük.

 

A Szerkesztőség


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1997/07 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1449