KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1984/augusztus
ANIMÁCIÓ
• Kemény György: Centik helyett mérce Az animáció esélyei
• Bársony Éva: Művészet vagy biznisz? Beszélgetések rajzfilmrendezőkkel
• Szilágyi Ákos: Az animált Arany Két nézőpontból: Daliás idők
• Szemadám György: Mozgó táblaképek Két nézőpontból: Daliás idők
• Reisenbüchler Sándor: Tükörképek és átváltozások Emlékezés Kovásznai Györgyre

• Zalán Vince: A rajongó A „filmes” Balázs Béláról
• Barna Imre: Szemközt a rózsaszínnel Omega, Omega...
• Bari István: Vesztesnek születtek Tekintetek és mosolyok
• N. N.: Kenneth Loach filmjei
• Bikácsy Gergely: Truffaut, húsz év múltán Szomszéd szeretők
• Zsugán István: Keleti széljárás Sanremo
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Gambetti Giacomo: Öklök a zsebben Marco Bellocchio
• N. N.: Marco Bellocchio filmjei

• Kovács István: Történelmi, emberi jelkép Csatorna
LÁTTUK MÉG
• Matos Lajos: King Kong
• Báron György: Rossz fiú
• Gáti Péter: Casablanca Cirkusz
• Koltai Ágnes: Kezesség egy évre
• Gáti Péter: Frissen lopott milliók
• Ardai Zoltán: A pagoda csapdája
• N. N.: Megtalálni és ártalmatlanná tenni
• N. N.: A világgá ment királylány
• N. N.: Arany a tó fenekén
TELEVÍZÓ
• Margócsy István: Kirgízia messze van? Ajtmatov regényei a képernyőn
• Faragó Vilmos: Tévéműveltség
• Mihályfi Imre: Deme Gábor (1934–1984)
• Bikácsy Gergely: Búcsú a Savarintól Arany Prága
KRÓNIKA
• Koltai Ágnes: Filmművészet a múzeumban

             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Magyar Műhely

Jeles a Filmvilágban

N. N.

 

Kövesdi Rózsa: Elvek és tervek (Jeles-interjú) 1982/7.

Élet-balett (Jeles András: Angyali üdvözlet) 1984/9.

Schubert Gusztáv: Az elvarázsolt proletár (Jeles András: Álombrigád) 1989/2.

Jeles András: Büntető-század 1989/9.

Jeles András: Kép-írás 1989/11.

Jeles András: Szédült kronológia 1990/2.

Jeles András: Tökéletlen feltámadás (A fotográfiáról) 1991/7.

Jeles András: Küzdelem (A Latin töredék) 1992/1.

Báron György: Auschwitz működik (Jeles-interjú) 1993/5.

Balassa Péter: Jeles napok (Egy kiállítás lapjai) 1993/5.

Gelencsér Gábor: Képnélküli film 1993/5.

Forgách András: A megszólalás előtt 1993/5.

Kovács András Bálint: J.A. három mondata 1993/5.

Balassa Péter: Szépen, nyugodtan, egyszerűen (Jeles András: Senkiföldje) 1993/11.

Jeles András: Életképek egy hátországból 1995/10.

Jeles András: Vászka és a kisbaba (Gothár, Szirtes) 1996/4.

Balassa Péter: Mintha és Az (Gogol, Jeles és a hajléktalanok) 1997/8.

Jeles András: Filmcsók 1998/10.

Jeles András: Raszter (Színészmaszkok) 1999/2.

Jeles András: Madár a tükörben 1999/7.

Jeles András: Régi és új (A film alászállása) 1999/12.

Jeles András: Büntető-század 2003/3

Jeles András: Szemlélődés (Jegyzet a Filmszemléről) 2000/4.

Jeles András: Teremtés, lidércnyomás 2000/6

Forgách András: Azt a berbereknek kell megcsinálni (Jeles-interjú) 2001/9

Jeles András: Platón képernyője 2002/5.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/06 12. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2372