KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1984/december
KRÓNIKA
• Molnár Gál Péter: Őze Lajos (1934–1984)

• Hegedűs Zoltán: „...És a démon megjelenik” A pénz
AZ ÉN FILMEM
• Kézdi-Kovács Zsolt: A beavatás tekintete Zsebtolvaj

• Koltai Tamás: Kísérlet filmepikára Eszmélés
FORGATÓKÖNYV
• Bereményi Géza: A tanítványok Forgatókönyvrészletek

• Bársony Éva: Mi még mindig háborúzunk Beszélgetés Palásthy Györggyel
• Dés Mihály: Céda vagy szüfrazsett? Carmen
• N. N.: Carlos Saura filmjei
• Ciment Michel: Carmenománia
• N. N.: Carmen a filmvásznon
• Szkárosi Endre: Hűvös részvét Rekonstrukció
• Tallár Ferenc: Harsány metaforák Robbanásveszély
• Szilágyi Ákos: Közérthetetlenség-történeti adalékok Avantgarde és közérthetőség a húszas években
LÁTTUK MÉG
• Bérczes László: Scapin furfangjai
• Koltai Ágnes: Végelszámolás
• Kovács András Bálint: Barbara királynő sírfelirata
• Gáti Péter: Széplány ajándékba
• Sneé Péter: Eljegyzés előtt
• Ardai Zoltán: Jazzbolondok
• Matkócsik András: Hat gézengúz
• Zirkuli Péter: Ragyogó pályafutásom
• Magyar Judit: Nem férünk a bőrünkbe
• Harmat György: A szerelem csapdája
TELEVÍZÓ
• Faragó Vilmos: Rendezők iskolája Molière a képernyőn
KÖNYV
• Pap Pál: Szubjektív filmtörténet

             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Hitchcock DVD-n

N. N.

 

Warner-doboz

Rémület a színpadon (Stage Fright, 1950)

Idegenek a vonaton (Strangers on a Train, 1951)

Meggyónom (I Confess, 1953)

Gyilkosság telefonhívásra (Dial M for Murder, 1954)

Tévedés (The Wrong Man, 1956)

 

Universal-doboz 1.

Szabotőr (Saboteur, 1942)

A gyanú árnyékában (Shadow of a Doubt, 1943)

A kötél (Rope, 1948)

Hátsó ablak (Rear Window, 1954)

Bajok Harryvel (The Trouble With Harry, 1955)

Az ember, aki túl sokat tudott (The Man Who Knew Too Much, 1956)

Psycho (1960)

 

Universal-doboz 2.

Szédülés (Vertigo, 1958)

Madarak (The Birds, 1963)

Marnie (1964)

Szakadt függöny (Torn Curtain, 1966)

Topáz (Topas, 1969)

Téboly (Frenzy, 1972)

Családi összeesküvés (Family Plot, 1976)

 

Cinetel kiadás

39 lépcsőfok (The 39 steps, 1935)

Londoni randevú (The Lady Vanishes, 1938)

Fiatal és ártatlan (Young and Innocent, 1937)

Titkos ügynök (Secret Agent, 1936)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2005/02 14. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4820