KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1986/március
KRÓNIKA
• Gaál István: Herczenik Miklós (1930–1985)

• Breitner Miklós: Haldoklik-e a magyarfilm? Ár – költség – haszon
• Breitner Miklós: Interjú Drecin Józseffel a Művelődési Minisztérium államtitkárával Vita a filmgyártásról
• Lugossy László: Fantomgazdaság Vita a filmgyártásról
• Zalán Vince: Egy kelet-európai fotográfus Embriók
• Zsugán István: Arc ellenfényben Beszélgetés Zolnay Pállal
• Almási Miklós: Zsúfolóoptikával Visszaszámlálás
• Schubert Gusztáv: Elvis Presley azt üzente Beszélgetés András Ferenccel
• Bikácsy Gergely: Erosz túszai Az érzékek birodalma
FESZTIVÁL
• Fáber András: Kitörési kísérlerletek Nantes
LÁTTUK MÉG
• Reményi József Tamás: Itt élned, halnod kell
• Lukácsy Sándor: Ördögi kísértetek
• Koltai Ágnes: Te már nagykisfiú vagy
• Barna Imre: Káosz
• Barna Imre: A piszkos ügy
• Dés Mihály: Quilombo
• Ardai Zoltán: Az óriás
• Barna Imre: IV. Henrik
• Baló Júlia: Jörgensen, a zsaru
• Hegyi Gyula: Az ágyúgolyó futam
• Kapecz Zsuzsa: Azt mondják, baleset
• Faragó Zsuzsa: Farkasverem
• Hirsch Tibor: Lopják a koporsómat
• Gáti Péter: Hajmeresztő hajnövesztő
TELEVÍZÓ
• Forgács Éva: Sokkolás gyengeárammal A televízió és a képzőművészet
• Nemes Nagy Ágnes: Az új Laodameia Babits drámája a képernyőn
KÖNYV
• Balassa Péter: Egy tanulmánykötet értelme

             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Fesztivál

Cannes-i díjak

N. N.

 

Arany Pálma: Luc és Jean-Pierre Dardenne: Rosetta

A zsűri nagydíja: Bruno Dumont: Emberiség

A zsűri díja: Manoel de Oliveira: A levél

A legjobb rendezés díja: Pedro Almodóvar: Mindent anyámról

A legjobb női alakítás díja: Emilie Dequenne (Rosetta) és Séverine Caneele (Emberiség)

A férfialakítás díja: Emmanuel Schotté (Emberiség)

A legjobb forgatókönyv díja: Jurij Arabov és Marina Korenyeva (Alekszandr Szokurov: Moloch)

A legjobb technikai kivitelezés díja: Tu Juha díszlettervező (Chen Kaige: A császár és a gyilkos)

Arany Kamera díj a legjobb elsőfilmnek: Murali Nair: Marana Simhasanam

A legjobb rövidfilm Arany Pálmája: Amanda Forbis, Wendy Tilby: Napfelkelte

A zsűri díja rövidfilmnek: Song Ilgon: So Poong és Rodolphe Marconi: Stop

A Fipresci, a Filmkritikusok Nemzetközi Szövetségének díjai: Emilie Deleuze: Új bőr és Szuva Szobuhiro: M/other

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1999/08 21. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4535