KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1986/április
POSTA
• Kovács Dénesné: Ki nem ismeri Hammettet?
FILMSZEMLE
• Ágh Attila: Kényszerfiatalok és a történelem
• Schubert Gusztáv: Töredékek dramaturgiája Beszélgetés Székely Gáborral
• Zalán Vince: A krónikás ember Bábolna
• Reményi József Tamás: Övön alul Falfúró
• Szilágyi Ákos: A rendetlenség varázsa Beszélgetés az elfogulatlan filmezésről
• Koltai Ágnes: Hollywoodi suszterek Szerelem első vérig

• Hankiss Elemér: Üde és gyilkos naivitás Keserű igazság
• Faragó Vilmos: Háború és háború Jöjj és lásd
• Ardai Zoltán: Boldogságmontázs Dziga Vertov, a filmszem-ember
• Bikácsy Gergely: Hidegtál, sok késsel Bűnügyi film francia módon
FESZTIVÁL
• Báron György: Tükröződések London

• Mándy Iván: Marlene Dietrich
• Dárday István: Az elmulasztott reform Vita a filmgyártásról
LÁTTUK MÉG
• Hegyi Gyula: Nincs kettő négy nélkül
• Nóvé Béla: A kövek ura
• Báron György: A tiszteletbeli konzul
• Kapecz Zsuzsa: Vitorlás a láthatáron
• Máté J. György: A smaragd románca
• Upor László: Vaskos tréfa
• Baló Júlia: Mi lenne, ha...
• Farkas Ágnes: Váratlan fordulat
• Mészáros István: Nap, széna, eper
• Bérczes László: A borotvás gyilkos
• Vida János: Fehér lótusz
TELEVÍZÓ
• Szekfü András: A műsorszóró műhold jelen és jövője Televíziók versenye
• Boros István: A hold árnyékában... Budapestről nézve
KÖNYV
• Ardai Zoltán: Marlene, stílus nélkül

             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Peter Weiss filmjei

N. N.

 

1952: Studie I. (Uppvaknadet) I. Tanulmány (Ébredés). 16 mm, 67 m.

Studie II. (Hallucinationer)I. Tanulmány (Hallucinációk). 16 mm, 65 m.

1953: Studie III.III. Tanulmány. 16 mm, 70 m.

1954: Studie IV. (Frigörelse)IV. tanulmány (Szabadulás). 16 mm, 95 m.

1955: Studie V. (Växelspel) V. Tanulmány (Váltakozás). 16 mm, 100 m.

1956: Ateljéinteriör (The Studio of Doctor Faust)Műterembelső (Dr. Faust dolgozószobája). 16 mm, színes, 105 m.

Ansikten i skugga Árnyékos arcok. 16mm, 105 m.

1957: Ingenting ovanligtSemmi különös. 35 mm, 260 m.

Enligt lag A törvény nevében. 35 mm, 500 m.

1958: Vad ska vi göra nu da Most mit csináljunk? 35 mm, 545 m.

1959: Hägringen (Le Mirage)A tünemény. 35 mm, 2245 m.

1960: Svenska flickor i ParisSvéd lányok Párizsban. 35 mm, 2130 m.

Anna Casparsson. 16 mm, 145 m.

Bag de ens facaderHomlokzatok mögött. 16 mm, 297 m.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 31. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7032