KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1987/február
• Sára Sándor: „Sír az út előttem...” Részletek egy filmeposzból
• Schubert Gusztáv: Mi, verebek? Az objektív személyessége
• Zsugán István: Mondom a magamét Beszélgetés Mészáros Mártával
• Ardai Zoltán: Közhelyek metamorfózisa Beszélgetés Dömölky Jánossal
• Michałek Bolesław: Wajda, Piwowarski és a többiek Új lengyel filmek
• Kovács István: Egy élet-képes filmről Szekercelárma
• Stachura Edward: Szekercelárma, avagy emberek a téli erdőn
• Fáber András: Háromszög, négyszög, sőt több Francia filmekről
• Eco Umberto: A rózsa neve Regényrészlet
• Barna Imre: A világ rózsa-neve
• Eco Umberto: Első és utolsó nyilatkozat
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Ciment Michel: Valóság és látomás John Boorman
• Zsigmond Vilmos: John Boorman
• Ciment Michel: A film nyelve élő nyelv Beszélgetés John Boormannal
• N. N.: John Boorman filmjei
LÁTTUK MÉG
• Ardai Zoltán: Annie
• Nóvé Béla: Ne vedd el tőlem a napot!
• Nagy Zsolt: Kegyetlen románc
• Faragó Zsuzsa: Bűnös hétvége
• Tamás Amaryllis: Borisz
• Nóvé Béla: A fekete nyíl
• Hegyi Gyula: Fogadjunk!
• Mátyás Péter: Szállodai szoba
TELEVÍZÓ
• Alexa Károly: Isten teremtményei Szabó István idézése
KRÓNIKA
• N. N.: Hibaigazítás
• Nemeskürty István: Radványi Géza temetésén
• Molnár Gál Péter: Csirág és eperzselé

             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Maffia és paranoia

N. N.

 

1962: Égetnivaló ember (Un uomo da bruciare)Valentino Orsini, Paolo és Vittorio Taviani

1963: Kezek a város felett (Le mani sulla città)Francesco Rosi

1966: Mindenkinek a magáét (A ciascuno il suo)Elio Petri

1968: Mint a bagoly nappal (Il giorno della civetta)Damiano Damiani

1970: Vizsgálat egy minden gyanú felett álló polgár ügyében (Indagine su un cittadino al di sopra di ogni sospetto)Elio Petri

1970: Kő a szájban (Il sasso in bocca)Giuseppe Ferrara

1971: A vizsgálat lezárult, felejtse el! (L’istruttoria e chiusa: dimentichi)Damiano Damiani

1971: Egy rendőrfelügyelő vallomása az államügyésznek (Confessione di un commissario di polizia al procuratore della Repubblica)Damiano Damiani

1971: A Mattei-ügy (Il caso Mattei)Francesco Rosi

1973: Revolver (Revolver)Sergio Sollima

1974: Miért ölnek meg egy bírót? (Perché si uccide un magistrato)Damiano Damiani

1975: Kiváló holttestek (Cadaveri eccellenti)Francesco Rosi

1976: Todo modo Elio Petri

1977: Félek (Io ho paura) Damiano Damiani

1984: Száz nap Palermóban (100 giorni a Palermo) Giuseppe Ferrara

1984-99: A polip (La piovra)Damiano Damiani, Florestano Vancini, Luigi Perelli (tévésorozat)

1993: Giovanni FalconeGiuseppe Ferrara

1995: Egy tisztes polgár (Un eroe borghese)Michele Placido

2000: Száz lépés (I cento passi)Marco Tullio Giordana

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/07 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2335