KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1987/február
• Sára Sándor: „Sír az út előttem...” Részletek egy filmeposzból
• Schubert Gusztáv: Mi, verebek? Az objektív személyessége
• Zsugán István: Mondom a magamét Beszélgetés Mészáros Mártával
• Ardai Zoltán: Közhelyek metamorfózisa Beszélgetés Dömölky Jánossal
• Michałek Bolesław: Wajda, Piwowarski és a többiek Új lengyel filmek
• Kovács István: Egy élet-képes filmről Szekercelárma
• Stachura Edward: Szekercelárma, avagy emberek a téli erdőn
• Fáber András: Háromszög, négyszög, sőt több Francia filmekről
• Eco Umberto: A rózsa neve Regényrészlet
• Barna Imre: A világ rózsa-neve
• Eco Umberto: Első és utolsó nyilatkozat
ISMERETLEN ISMERŐSÖK
• Ciment Michel: Valóság és látomás John Boorman
• Zsigmond Vilmos: John Boorman
• Ciment Michel: A film nyelve élő nyelv Beszélgetés John Boormannal
• N. N.: John Boorman filmjei
LÁTTUK MÉG
• Ardai Zoltán: Annie
• Nóvé Béla: Ne vedd el tőlem a napot!
• Nagy Zsolt: Kegyetlen románc
• Faragó Zsuzsa: Bűnös hétvége
• Tamás Amaryllis: Borisz
• Nóvé Béla: A fekete nyíl
• Hegyi Gyula: Fogadjunk!
• Mátyás Péter: Szállodai szoba
TELEVÍZÓ
• Alexa Károly: Isten teremtményei Szabó István idézése
KRÓNIKA
• N. N.: Hibaigazítás
• Nemeskürty István: Radványi Géza temetésén
• Molnár Gál Péter: Csirág és eperzselé

             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Peter Weiss filmjei

N. N.

 

1952: Studie I. (Uppvaknadet) I. Tanulmány (Ébredés). 16 mm, 67 m.

Studie II. (Hallucinationer)I. Tanulmány (Hallucinációk). 16 mm, 65 m.

1953: Studie III.III. Tanulmány. 16 mm, 70 m.

1954: Studie IV. (Frigörelse)IV. tanulmány (Szabadulás). 16 mm, 95 m.

1955: Studie V. (Växelspel) V. Tanulmány (Váltakozás). 16 mm, 100 m.

1956: Ateljéinteriör (The Studio of Doctor Faust)Műterembelső (Dr. Faust dolgozószobája). 16 mm, színes, 105 m.

Ansikten i skugga Árnyékos arcok. 16mm, 105 m.

1957: Ingenting ovanligtSemmi különös. 35 mm, 260 m.

Enligt lag A törvény nevében. 35 mm, 500 m.

1958: Vad ska vi göra nu da Most mit csináljunk? 35 mm, 545 m.

1959: Hägringen (Le Mirage)A tünemény. 35 mm, 2245 m.

1960: Svenska flickor i ParisSvéd lányok Párizsban. 35 mm, 2130 m.

Anna Casparsson. 16 mm, 145 m.

Bag de ens facaderHomlokzatok mögött. 16 mm, 297 m.

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 31. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7032