KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1987/július
• Ágh Attila: Ó, azok a negyvenes évek... Pócspetri
• Bikácsy Gergely: „Az emlékezet tartóssága” Ember Judit Judit portréjához
• Dániel Ferenc: Négyezer éves baracklekvár Szirtes András filmjeiről
• Bereményi Géza: Eldorádó Részletek egy készülő film forgatókönyvéből
• Parcz Ferenc: Filmvirág Az ezeregyéjszaka virága
• Jancsó Miklós: Római emlék
• Balassa Péter: Behajózás Opera szigetére
FESZTIVÁL
• Schubert Gusztáv: Bronzautóbusz Miskolc
• Ardai Zoltán: Mi legyen a mesében? Kőszeg
• Fáber András: Mi ment meg? Isztambul
LÁTTUK MÉG
• Nagy Zsolt: A zsaru szava
• Nagy Zsolt: Az ifjú Frankenstein
• Ardai Zoltán: Az ünnepség
• Hegyi Gyula: Country Texasban
• Havas Fanny: Trükkös halál
• Havas Fanny: A kis vonatrablás
• Tamás Amaryllis: Tex és a Mélység Ura
• Faragó Zsuzsa: A 222-es járat
• Mészáros F. István: De fiatalok voltunk!
• Kabai József: Miért kell szárny az embernek?
KÖNYV
• Klaniczay Gábor: Bódy életmű-katalógus
TELEVÍZÓ
• Lajta Gábor: Martyntól a vidám Bauhausig Kismányoky Károly filmjeiről
KRÓNIKA
• N. N.: Norman McLaren (1914–1987)

             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Nő-idolok

Hollywoodi feminák

N. N.

 

Zaklatás (Barry Levison, 1994)

Néha a csajok is úgy vannak vele (Gus Van Sant, 1994)

Elkülönítve (Todd Haynes,1994)

Tank Girl (Rachel Talalay, 1995)

Jade – Minden határon túl (William Friedkin, 1995)

Aludj csak, én álmodom (John Turteltaub, 1995)

Az igazira várva (Forest Whitaker, 1995)

Showgirls (Paul Verhoeven, 1995)

A nagy dobás (F. Gary Grey, 1996)

Girl 6 – A hatodik hang (Spike Lee, 1996)

Az ördög háromszöge (Jeremiah S. Chechnik, 1996)

Sztiptíz (Andrew Bergman, 1996)

Fülledtség (Andy és Larry Wachowski, 1996)

Elvált nõk klubja (Hugh Wilson, 1996)

Párnakönyv (Peter Greenaway, 1996)

Barb Wire (David Hogan, 1996)

Sue (Amos Kolleck, 1997)

Romy és Michele (David Mirkin, 1997)

Álljon meg a nászmenet! (Paul Hogan, 1997)

G. I. Jane (Ridley Scott, 1997)

Csillagot az égrõl (Nick Cassavettes, 1997)

Gloria (Sidney Lumet, 1998)

Fiona (Amos Kolleck, 1998)

Mint-a-kép (Glenn Gordon Caron, 1998)

Majd elválik (Forest Whitaker, 1998)

Guinevere (Andrey Welles, 1999)

Oltári nõ (Garry Marshall, 1999)

Szeress, ha tudsz (Willard Caroll, 1999)

Észvesztõ (James Mangold, 1999)

Erin Brockovich – Zûrös természet (Steven Soderbergh, 1999)

Nõi vonalak (Diane Keaton, 1999)

Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola, 1999)

Terítéken a nõ (Fina Torres, 2000)

Sakáltanya (David Mcnally, 2000)

Beépített szépség (Donald Petrie, 2000)

Betty nõvér (Neil LaBute, 2000)

Gyorsbüfék, gyors nõk (Amos Kolleck, 2000)

A 2. legjobb dolog (John Schlesinger, 2000)

Dr. T és a nõk (Robert Altman, 2001)

A csábítás elmélete (Tony Goldwyn, 2001)

Bridget Jones naplója (Sharon Maguire, 2001)

Magas sarok, alvilág (Mel Smith, 2001)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2002/01 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2415