KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1988/július
VIZUÁLIS ERŐSZAK
• György Péter: Az erőszak mint stílus Izommozi
• Király Jenő: A borzalom esztétikája Izommozi
• Schubert Gusztáv: A leskelődő barbár Izommozi

• Barabás Klára: „A drog helyére beült a Szentlélek” Beszélgetés Xantus Jánossal
• Pajor Tamás: Rocktérítő
• Ardai Zoltán: A kultúrház romjain Úgy érezte, szabadon él
• Kovács András Bálint: Filmmágia A kommunikáció mítosza Bódy Gábor művészetében
• Zalán Vince: Kettős portré Bódy Gábor forgatókönyveiről
FESZTIVÁL
• Reményi József Tamás: Könnyű-e szabadabbnak lenni? Baku
• Zsugán István: Új hús? Sanremo
• Fáber András: Tűz és víz Isztambul
LÁTTUK MÉG
• Nagy Zsolt: Szárnyas fejvadász
• Hegyi Gyula: K. u. K. szökevények
• Tamás Amaryllis: A bosszú színe
• Szemadám György: A halálraítéltek utcája
• Báron György: Nagy zűr Kis Kínában
• Torma Tamás: A három amigo
• Vida János: Rövidzárlat
• Tamás Amaryllis: A tizenötéves kapitány
KÖNYV
• Báron György: Alapfok

• Lázár István: Kollányi bárkái
KRÓNIKA
• Bikácsy Gergely: Georges Franju

             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

Képtávíró

N. N.

 

Quentin Tarantino elhalasztotta következő terve, az Ingenious Bastard című háborús kalandfilm forgatását egy újabb harcművészeti akcióopusz kedvéért, amelyet a Kill Bill sikerén felbuzdulva a 70-es évek legendás hongkongi wu hsziáról mintáz. A tervezett film érdekessége, hogy a rendező állítása szerint teljes egészében mandarin nyelven forgatná le és az amerikai közönség elé csak feliratos verzióban kerülne.

 

*

 

Lassan húsz évvel a Bérgyilkos után John Woo ismét egy Melville film újraforgatására készül: A Paramount stúdió megbízásából az ázsiai kultuszrendező jövőre leforgatja a francia filmes 1970-ben készült Vörös kör című thrillerjét, amely – akárcsak a Bérgyilkos alapjául szolgáló Szamuráj –Alain Delon főszereplésével készült.

 

*

 

Egy brit internetes filmmagazin (screenselect.co.uk) több mint 2000 szavazat alapján összeállította minden idők legrosszabb remake-jeinek listáját. A dobogó legfelső fokára Sylvester Stallone tavalyelőtti Get Cartere került, megelőzve Gus van Sant Psycho-újrafilmjét és az idei Thunderbirds-öt. Az első tízbe olyan meglepetések is bekerültek, mint Martin Scorsesétől a Rettegés foka vagy Soderbergh nagysikerű Dicső tizenegye.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2004/12 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2380