KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1988/július
VIZUÁLIS ERŐSZAK
• György Péter: Az erőszak mint stílus Izommozi
• Király Jenő: A borzalom esztétikája Izommozi
• Schubert Gusztáv: A leskelődő barbár Izommozi

• Barabás Klára: „A drog helyére beült a Szentlélek” Beszélgetés Xantus Jánossal
• Pajor Tamás: Rocktérítő
• Ardai Zoltán: A kultúrház romjain Úgy érezte, szabadon él
• Kovács András Bálint: Filmmágia A kommunikáció mítosza Bódy Gábor művészetében
• Zalán Vince: Kettős portré Bódy Gábor forgatókönyveiről
FESZTIVÁL
• Reményi József Tamás: Könnyű-e szabadabbnak lenni? Baku
• Zsugán István: Új hús? Sanremo
• Fáber András: Tűz és víz Isztambul
LÁTTUK MÉG
• Nagy Zsolt: Szárnyas fejvadász
• Hegyi Gyula: K. u. K. szökevények
• Tamás Amaryllis: A bosszú színe
• Szemadám György: A halálraítéltek utcája
• Báron György: Nagy zűr Kis Kínában
• Torma Tamás: A három amigo
• Vida János: Rövidzárlat
• Tamás Amaryllis: A tizenötéves kapitány
KÖNYV
• Báron György: Alapfok

• Lázár István: Kollányi bárkái
KRÓNIKA
• Bikácsy Gergely: Georges Franju

             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Vírus-mozi

Járványok és bioterror

N. N.

 

Lény egy másik világból (Christian Nyby, 1951)

A New Yorkra leselkedő gyilkos (Earl McEvoy, 1951)

80 000 gyanúsított (Val Guest, 1963)

A Sátán-rovar (John Sturges, 1965)

Az Androméda-törzs (Robert Wise, 1971)

Halál Velencében (Luchino Visconti, 1971)

Veszett (David Cronenberg, 1976)

A Cassandra átkelő (George P. Cosmatos, 1976)

A feltámadás napja (Fukasaku Kinji, 1980)

A járvány (Armand Mastroanni, 1985)

Tetsuo (Tsukamoto Sinya, 1989)

És a zenekar tovább játszott (Roger Spottiswode, 1993)

Jerikó-láz (Sandor Stern, 1993)

A 12 majom (Terry Gilliam, 1995)

A vírus (Wolfgang Petersen, 1995)

Ebola-Syndrome (Herman Yau, 1996)

Júdás-faj (Guillermo del Toro, 1997)

Vírus (John Bruno, 1999)

Mission Impossible 2. (John Woo, 2000)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2001/12 33. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=3529