KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1988/november
• Székely Gabriella: A légy az objektívben Beszélgetés Gazdag Gyulával
• Zalán Vince: Remington R. B. és a többiek Beszélgetés András Ferenccel
• György Péter: Egy nemzedék csapdában Mr. Universe
• Kornis Mihály: Brékó, Magyarország! Egy teljes nap
• Székely Gabriella: A rövidtávfutók magányossága Soha. sehol, senkinek!
• Klaniczay Gábor: Ez a mocsár nem tarthat örökké Törvénytől sújtva
• Kovács István: Az igazság hasztalan reménye Befejezés nélkül
• Dániel Ferenc: Vonatok jönnek-mennek Menzel-sorozat a tévében
• Szilágyi Ákos: Sztálini idők mozija 3.
FESZTIVÁL
• Létay Vera: Talányos parancsolat Locarno
• Fáber András: Hol van Tajvan? Pesaro
LÁTTUK MÉG
• Fáber András: Ötvenhárom hideg nyara
• Báron György: A szakasz
• Szemadám György: Óh, Argentína
• Tamás Amaryllis: Carmen
• Zsenits Györgyi: Plumbum, avagy a veszélyes játék
• Nagy Zsolt: Másnap háború volt
• Tamás Amaryllis: Kalózok
• Faragó Zsuzsa: Hálószobaablak
• Szilágyi Gábor: Hadijátékok
TELEVÍZÓ
• Bart István: A mozi időgépe Fejezetek az első világháborúból
KRÓNIKA
• N. N.: Az európai filmdíjról
• N. N.: Olvasóink figyelmébe!

             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Posta

Olvasói levél

Éreklődéssel olvasom...

Balogh Béla

 

Érdeklődéssel olvasom televízió-rovatukat, általában tetszik. Mi az oka azonban, hogy nem foglalkoznak műsorokkal is? A Kék fény például rengeteg, kitekintésre alkalmas gondolatot ébreszt a nézőkben (bennem például). De sorolhatnék egyéb példát, csak a legkézenfekvőbbet? a Stúdió ‘82-t. A műsor megindulásakor a Filmvilág is megírta enyhén elmarasztaló, ám „várakozó” véleményét. Azóta a Stúdió nagyrészt megváltozott, viszont a Filmvilág nem látszik tudomást venni e változásról. Miért?

 

Balogh Béla

(Budapest)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7019