KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1988/december
• Sára Sándor: Fújja a szél, fújja Részletek egy készülő dokumentumfilmből
A FILMVILÁG MOZIJA
• Ágh Attila: A világ segédmunkásai A vasember

• Nóvé Béla: Nyílt levél Winston Smith-hez Ezerkilencszáznyolcvannégy
• Schubert Gusztáv: Angyali kísértetek Rock Térítő
• Fáber András: Isten már nem felel A hajnal
• Fiala János Péter: A denevér röpte Beszélgetés Timár Péterrel
FESZTIVÁL
• Létay Vera: Égi és földi történetek Velence
• Koltai Ágnes: Tigrisbukfenc Figueira da Foz

• Szilágyi Ákos: Sztálini idők mozija 4.
LÁTTUK MÉG
• Barna Imre: A misének vége
• Csantavéri Júlia: Farkaslak
• Báron György: Szomorú érzéketlenség
• Koltai Ágnes: Kisasszonyok I-II.
• Biczó Dezső: A fekete özvegy
• Sajóhelyi Gábor: A velencei nő
• Tamás Amaryllis: Micimackó
• Zsenits Györgyi: Tokyo pop
• Szemadám György: Hová mész, emberke?
KRÓNIKA
• Lányi András: Felsőfokú filmoktatás
• N. N.: Mozgóképelméleti szak
• N. N.: Hibaigazítás

             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Nő-idolok

Hollywoodi feminák

N. N.

 

Zaklatás (Barry Levison, 1994)

Néha a csajok is úgy vannak vele (Gus Van Sant, 1994)

Elkülönítve (Todd Haynes,1994)

Tank Girl (Rachel Talalay, 1995)

Jade – Minden határon túl (William Friedkin, 1995)

Aludj csak, én álmodom (John Turteltaub, 1995)

Az igazira várva (Forest Whitaker, 1995)

Showgirls (Paul Verhoeven, 1995)

A nagy dobás (F. Gary Grey, 1996)

Girl 6 – A hatodik hang (Spike Lee, 1996)

Az ördög háromszöge (Jeremiah S. Chechnik, 1996)

Sztiptíz (Andrew Bergman, 1996)

Fülledtség (Andy és Larry Wachowski, 1996)

Elvált nõk klubja (Hugh Wilson, 1996)

Párnakönyv (Peter Greenaway, 1996)

Barb Wire (David Hogan, 1996)

Sue (Amos Kolleck, 1997)

Romy és Michele (David Mirkin, 1997)

Álljon meg a nászmenet! (Paul Hogan, 1997)

G. I. Jane (Ridley Scott, 1997)

Csillagot az égrõl (Nick Cassavettes, 1997)

Gloria (Sidney Lumet, 1998)

Fiona (Amos Kolleck, 1998)

Mint-a-kép (Glenn Gordon Caron, 1998)

Majd elválik (Forest Whitaker, 1998)

Guinevere (Andrey Welles, 1999)

Oltári nõ (Garry Marshall, 1999)

Szeress, ha tudsz (Willard Caroll, 1999)

Észvesztõ (James Mangold, 1999)

Erin Brockovich – Zûrös természet (Steven Soderbergh, 1999)

Nõi vonalak (Diane Keaton, 1999)

Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola, 1999)

Terítéken a nõ (Fina Torres, 2000)

Sakáltanya (David Mcnally, 2000)

Beépített szépség (Donald Petrie, 2000)

Betty nõvér (Neil LaBute, 2000)

Gyorsbüfék, gyors nõk (Amos Kolleck, 2000)

A 2. legjobb dolog (John Schlesinger, 2000)

Dr. T és a nõk (Robert Altman, 2001)

A csábítás elmélete (Tony Goldwyn, 2001)

Bridget Jones naplója (Sharon Maguire, 2001)

Magas sarok, alvilág (Mel Smith, 2001)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2002/01 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2415