KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1989/február
• Kovács András Bálint: A másik hang
• Schubert Gusztáv: Az elvarázsolt proletár Álombrigád
• Zalán Vince: Halálaink Eldorádó
• Dárday István: Mit akar a Mozgókép Innovációs Társulás?
• Kelecsényi László: Búcsú a mozitól
• Szilágyi Ákos: Az áldozat tekintete A komisszár
• N. N.: Dreyer száz éve
• Fáber András: Jeanne bajusszal és anélkül Egy remekmű utóéletéről
• Bikácsy Gergely: Dreyer és a Vámpír
• Márton László: Porladó hagyomány, süllyedő remény Sárga föld
• Kovács István: Robogás a nyárba Budapesti beszélgetés Filip Bajonnal
• Fáber András: A fényíró
• Fáber András: Fekete és fehér mágia Beszélgetés Werner Nekes-szel
• Lengyel Menyhért: Amerikai napló
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Az évszázad csütörtökig tart
• Szemadám György: D'Annunzio
• Faragó Zsuzsa: Moziháború a Vadnyugaton
• Nagy Zsolt: Anglia alkonya
• Gáti Péter: Isten veletek, moszkvai vagányok!
• Ardai Zoltán: A kockázat ára
• Torma Tamás: Nászéjszaka kísértetekkel
KÖNYV
• Csala Károly: Filmrendező-gyűjtemény

             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Tini krimi

Tamás Amaryllis

Magyar Dezső Agitátorok (1969) és Büntetőexpedíció (1970) című filmjeiben a rendíthetetlen hatalommal szembeni lázadás esélyeit vizsgálta. Professzionális gonddal elkészített új történetében hasonló érzékenységgel kutatja – egy gyilkossággal végződő lázadás apropójából – a szociális viselkedés és az érzelmi állapotok közötti összefüggéseket.

„A házi béke” és a „perszonifikált gazság” ad találkát egy mai arénában: három tizenéves lány s egy katonaszökevény (kiképző őrnagyát verte agyon nuncsakuval) véletlen, ám kényszerű együttélését követjük nyomon egy nyaralóban. Bűn és kiszolgáltatottság, indulat és együttérzés titkos dimenzióit százféleképpen lehet filmre álmodni. Ez egy a lehetséges változatok közül: felvillantja, hogy az életpróba magányos misztérium – gyilkosnak, áldozatnak, túsznak, szemtanúnak egyaránt.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1993/02 58. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1198