KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1989/február
• Kovács András Bálint: A másik hang
• Schubert Gusztáv: Az elvarázsolt proletár Álombrigád
• Zalán Vince: Halálaink Eldorádó
• Dárday István: Mit akar a Mozgókép Innovációs Társulás?
• Kelecsényi László: Búcsú a mozitól
• Szilágyi Ákos: Az áldozat tekintete A komisszár
• N. N.: Dreyer száz éve
• Fáber András: Jeanne bajusszal és anélkül Egy remekmű utóéletéről
• Bikácsy Gergely: Dreyer és a Vámpír
• Márton László: Porladó hagyomány, süllyedő remény Sárga föld
• Kovács István: Robogás a nyárba Budapesti beszélgetés Filip Bajonnal
• Fáber András: A fényíró
• Fáber András: Fekete és fehér mágia Beszélgetés Werner Nekes-szel
• Lengyel Menyhért: Amerikai napló
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Az évszázad csütörtökig tart
• Szemadám György: D'Annunzio
• Faragó Zsuzsa: Moziháború a Vadnyugaton
• Nagy Zsolt: Anglia alkonya
• Gáti Péter: Isten veletek, moszkvai vagányok!
• Ardai Zoltán: A kockázat ára
• Torma Tamás: Nászéjszaka kísértetekkel
KÖNYV
• Csala Károly: Filmrendező-gyűjtemény

             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Bizonyítási eljárás

Fazekas Eszter

Egy harlemi néger hirtelen meggazdagszik, s Japánba utazik. Tokióba érkezése napján leszúrják. A több szálon és helyszínen kibontakozó, tekervényes bizonyítási eljárás finisében a gyilkos beismeri tettét a nyomozótisztnek, mégpedig egy divatfesztivál nyilvánossága előtt. A film ritmusának szigorúsága most elcsukló meghatódottságba vált át: a rendező a nyomozótiszt alakján keresztül azonosul a bűnössel, akinek személye a háborús traumáktól még mindig szenvedő Japán allegóriája... Érzelgős befejezése ellenére jól fogyasztható ez az amerikanizált keleti egzotikum.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1984/04 47-48. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6464