KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1990/március
• Schubert Gusztáv: Einstand
TELEVÍZÓ
• György Péter: Csoportkép zászlóval Televízió a politikában
• Lengyel László: Politika a televízióban
FORGATÓKÖNYV
• Bereményi Géza: Irodalom

• György Péter: A lázadás esztétikája Kentaur
• Szilágyi Ákos: „Mint hulla a hulla!” Vázlat a szovjet nekrorealizmusról
• Zalán Vince: Hazugságok vására? Gyöngyök a mélyben
TÖMEGFILM
• Koltai Ágnes: „...a te országod”
• Lajta Gábor: Biff, boff, blöff! A Denevérember alakváltozásai
• Kemény György: Tisztelt Mr. Batman! Dizájn
KRITIKA
• Schubert Gusztáv: Befejezett jövő Meteo
• Fábián László: Van-e dokumentum, amikor nincs film? Málenkij robot; Te még élsz?
FESZTIVÁL
• Koltai Ágnes: Újérzéketlenség Kairó
LÁTTUK MÉG
• Kovács István: Vasárnapi tréfák
• Bikácsy Gergely: A film varázsa
• Lajta Gábor: Fekete eső
• Hegyi Gyula: A fehér szörny búvóhelye
• Fáber András: Erotikus fantázia
• Létay Vera: A Sárkány éve
• Tamás Amaryllis: Dolgozó lány
• Székely Gabriella: Őrület
• Bikácsy Gergely: Hibiszkuszháza
KRÓNIKA
• Szemadám György: Csutoros Sándor emlékére...

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Nő-idolok

Hollywoodi feminák

N. N.

 

Zaklatás (Barry Levison, 1994)

Néha a csajok is úgy vannak vele (Gus Van Sant, 1994)

Elkülönítve (Todd Haynes,1994)

Tank Girl (Rachel Talalay, 1995)

Jade – Minden határon túl (William Friedkin, 1995)

Aludj csak, én álmodom (John Turteltaub, 1995)

Az igazira várva (Forest Whitaker, 1995)

Showgirls (Paul Verhoeven, 1995)

A nagy dobás (F. Gary Grey, 1996)

Girl 6 – A hatodik hang (Spike Lee, 1996)

Az ördög háromszöge (Jeremiah S. Chechnik, 1996)

Sztiptíz (Andrew Bergman, 1996)

Fülledtség (Andy és Larry Wachowski, 1996)

Elvált nõk klubja (Hugh Wilson, 1996)

Párnakönyv (Peter Greenaway, 1996)

Barb Wire (David Hogan, 1996)

Sue (Amos Kolleck, 1997)

Romy és Michele (David Mirkin, 1997)

Álljon meg a nászmenet! (Paul Hogan, 1997)

G. I. Jane (Ridley Scott, 1997)

Csillagot az égrõl (Nick Cassavettes, 1997)

Gloria (Sidney Lumet, 1998)

Fiona (Amos Kolleck, 1998)

Mint-a-kép (Glenn Gordon Caron, 1998)

Majd elválik (Forest Whitaker, 1998)

Guinevere (Andrey Welles, 1999)

Oltári nõ (Garry Marshall, 1999)

Szeress, ha tudsz (Willard Caroll, 1999)

Észvesztõ (James Mangold, 1999)

Erin Brockovich – Zûrös természet (Steven Soderbergh, 1999)

Nõi vonalak (Diane Keaton, 1999)

Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola, 1999)

Terítéken a nõ (Fina Torres, 2000)

Sakáltanya (David Mcnally, 2000)

Beépített szépség (Donald Petrie, 2000)

Betty nõvér (Neil LaBute, 2000)

Gyorsbüfék, gyors nõk (Amos Kolleck, 2000)

A 2. legjobb dolog (John Schlesinger, 2000)

Dr. T és a nõk (Robert Altman, 2001)

A csábítás elmélete (Tony Goldwyn, 2001)

Bridget Jones naplója (Sharon Maguire, 2001)

Magas sarok, alvilág (Mel Smith, 2001)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2002/01 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2415