KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1990/június
KRÓNIKA
• Balázs Béla: Greta Garbo
• N. N.: Hibaigazítás
• N. N.: Kedves Olvasónk!
MAGYAR MŰHELY
• Bikácsy Gergely: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• Fehér György: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• Grunwalsky Ferenc: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• Koltai Lajos: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• Monory M. András: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• Szabó István: Profik legyünk vagy szabadok? Kerekasztal-beszélgetés
• György Péter: Öntudat és lázálom A Munkás a magyar filmben

• Bikácsy Gergely: Idióták a családban Chaplin, Keaton, Tati
• Török Gábor: Csöndjátékok Samuel Beckett és a Film
• Szemadám György: Papírdémonok Japán animációs filmnapok
• Csantavéri Júlia: Archív tengervíz Új olasz filmekről
KRITIKA
• Schlett István: 150 vagy 250 golyó? Vérrel és kötéllel
LÁTTUK MÉG
• Báron György: A halálraítélt
• Tamás Amaryllis: A parafenomén
• Koltai Ágnes: A mélység titka
• Szemadám György: Nem vagyunk mi angyalok
• Barna Imre: Lambada, a tiltott tánc
• Székely Gabriella: Gyilkos lövés
• Tamás Amaryllis: A kis Afrodité
• Nóvé Béla: Kötéltánc
• Ardai Zoltán: A Vadnyugat fiai

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Nem látni és megszeretni

Székely Gabriella

 

Az ilyen filmekre mondják, hogy fergeteges humorú. A gegek egymás sarkára hágnak, Blake Edwards rendező beleizzad az erőfeszítésbe, hogy halálra röhögtesse nézőit. Összeszorított foggal hajszolja hőseit, az agglegény férfit és egy korty pezsgőtől gátlásait levetkőző gyönyörű nőt, hogy minél viccesebb helyzetekben essenek hasra, elegáns éttermi vendégek ölébe, tépjék le a szmokingok zsebeit és a parókát a fontos japán milliomos üzletember feleségének a fejéről. A színészek, Kim Basinger és Bruce Willis, elszántan hajtják végre a rendezői utasításokat. Tépetten szakadtan, kimerültén autóznak az ülés és ajtó nélküli autóban, feltűnést keltenek, verekedéseket provokálnak, tönkreteszik a fogadásokat, estélye-ket, míg végül is, ki gondolná, egymáséi lesznek egy úszómedence hűs hullámai között.

Blake Edwards nem árul zsákbamacskát. A közönséget az égvilágon semmilyen meglepetés nem éri.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1989/09 56. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=5479