KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1990/július
KRÓNIKA
• N. N.: Tisztelt Szerkesztőség!
• N. N.: Hibaigazítás

• Forgách András: A káosz gyémánttengelye Ran
• Schubert Gusztáv: A gyöngédség forradalma Pozsony
• Varga György: A nonkonformizmus lova Beszélgetés Jan Němeccel
• Zalán Vince: Kelet-nyugati átjáró Berlinale
• Birinyi Éva: Drakulák és denevérek Fantasztikus filmek fesztiválja
FORGATÓKÖNYV
• Kornis Mihály: Magyar Rekviem
KRITIKA
• Székely Gabriella: Elfogytak a fotók Napló apámnak, anyámnak
LÁTTUK MÉG
• Kövesdy Gábor: Drágám, a kölykök összementek
• Megyesi Gusztáv: Aszex
• Báron György: Goodbye Emmanuelle
• Koltai Ágnes: Menekülő ember
• Hegyi Gyula: Tango és Cash
• Schubert Gusztáv: A ragadozó
• Tamás Amaryllis: A rendőrsztori folytatódik
KÖNYV
• Bikácsy Gergely: Szigetnapló három lexikonról Lexikon-izgalmak
ELLENFÉNY
• Balassa Péter: Panoráma, avagy a legfőbb érték az ember

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Válogatás Vietnammal kapcsolatos amerikai filmekből

N. N.

 

1963. A Yank in Vietnam (Jenki Vietnamban), dokumentum, rendezte Marshall Thompson.

1967. The Born Losers (Született vesztesek), Tom Laughlin.

1968. The Green Berets (Zöldsapkások), dokumentum, Ray Kellog.

1968. Angels from Hell (A pokol angyalai), Bruce Kessler.

1968. In the Year of the Pig (A disznó évében), dokumentum, Emile de Antonio.

1969. Hi, Mom! (Szia, Mama!), Brian de Palma.

1970. The Strawberry Statement (Eper és vér), Stuart Hagmann.

1971. Drive, He Said! (Azt mondta, vezess!), Jack Nicholson.

1971. The Losers (A vesztesek), Jack Starret.

1972. Two People (Két nép), Robert Wise.

1972. The Visitors (A látogatók), Elia Kazan.

1972. Dead of Night (Éjszakai halál), Bob Clark.

1974. Hearts and Minds (Szívek és lelkek), Peter Davis.

1975. Taxi Driver (A taxisofőr), Martin Scorsese.

1978. Hair (Hair), Miloš Forman.

1978. Coming Home (Hazatérés), Hal Ashby.

1978. Dog Solders (Pokolról pokolra), Karel Reisz.

1978. The Deer Hunter (Szarvasvadász), Michael Cimino.

1979. Apocalypse Now (Apokalipszis most), Francis Coppola.

1980. The Line (A pokol katonái), Robert J. Siegel.

1983. Streamers (Sodródók), Robert Altman.

1983. Comeback (Visszatérés), Hal Bartlett.

1983. Uncommon Valor (Rendkívüli értékek), Ted Cotcheff.

1983. Rambo; First Blood (Rambo; Első vérig), Ted Cotcheff.

1984. Purple Hearts (Bíborszívek), Sidney J. Furie.

1985. Rambo; First Blood Part II. (Rambo; Első vérig II. rész), George Pan Costamos.

1985. Birdy (Madárka), Alan Parker.

1986. Platoon, (A szakasz), Oliver Stone.

1986. The Hanoi Hilton (A Hanoi Hilton), Lionel Chetwynd.

1987. Gardens of Stone (Kőkertek), Francis Coppola.

1987. Full Metal Jacket (Acélbevonatú fémlövedék), Stanley Kubrick.

1987. Hamburger Hill (Hamburger Hill), John Irvin.

1987. Good Morning, Vietnam (Jó reggelt, Vietnam), Barry Levinson.

1987. Dear America: Letters from Vietnam (Kedves Amerika: levelek haza Vietnamból), Bill Couturie.

1987. Saigon, Cristopher Crows.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1989/01 32. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4861