KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   1990/október
KRÓNIKA
• Lőrincz József: Dobrányi Géza (1921-1990)

• Lajta Gábor: Hús és geometria Peter Greenaway szerződése
• György Péter: A Kép és a Hírnév Derek Jarman és a Caravaggio-mítosz
• Kovács András Bálint: A történet nullfoka Távoli hangok, csendes életek
• Cserhalmi György: Barátom, Bódy Gábor
• Csaplár Vilmos: Az a halál nem is igazi halál
• Bársony Éva: Cellatörténetek Beszélgetés Makk Károllyal
• Szilágyi Ákos: Párhuzamos halálrajzok Paradzsanov és Tarkovszkij
KRITIKA
• Fáber András: A tragédia utóérzete Eszterkönyv
• Reményi József Tamás: Szovjet Atlantisz Zéró város; Szolgalélek
LÁTTUK MÉG
• Zalán Vince: A tű
• Báron György: Szédülés
• Fáber András: Zenélő doboz
• Báron György: A háború áldozatai
• Létay Vera: A philadelphiai zsaru
• Tamás Amaryllis: Titkok háza
• Ardai Zoltán: Metamorfózis
• Szemadám György: Kedvencek temetője
• Kovács András Bálint: Lángoló Mississippi
ELLENFÉNY
• Dániel Ferenc: A láthatatlan film

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Fesztivál

Az 55. Velencei Filmfesztivál díjai

N. N.

 

ARANY OROSZLÁN

Gianni Amelio: Így mulatnak (Cosi ridevano)

 

EZÜST OROSZLÁN

Emir Kusturica: Fekete macska, fehér kandúr (Cerni mačka, beli macor)

 

A ZSŰRI NAGYDÍJA

Lucian Pintilie: Végállomás a mennyország (Terminus Paradis)

 

A SZENÁTUS ARANYÉRME

Monsen Makhmalbaf: Csend

 

LEGJOBB SZÍNÉSZ

Sean Penn (Anthony Drazan: Hurlyburly)

 

LEGJOBB SZÍNÉSZNŐ

Catherine Deneuve (Nicole Garda: Place Vendôme)

 

LEGJOBB FÉNYKÉPEZÉS

Luca Bigazzi (Francesca Archibugi: A körtefa, Gianni Amelio: így mulatnak...)

 

LEGJOBB FORGATÓKÖNYV

Eric Rohmer: Őszi mese (Conte d’automne)

 

LEGJOBB ZENE

Gerardo Gandini (Fernando Solanas: A felhők)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1998/11 43. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=3857