KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
   1992/szeptember
KRÓNIKA
• N. N.: Théo Angelopoulosz Budapesten
• N. N.: A Cahiers filmjei
TÖMEGFILM
• Király Jenő: Erotikus ideálok Superman

• Bikácsy Gergely: Éjszakák belsőben Carax, Pialat
• Gaál István: A bizonytalanság dramaturgja Antonioni
• Kovács András Bálint: Az ajtót nem kell kinyitni Beszélgetés Jancsó Miklóssal
ANIMÁCIÓ
• Zalán Vince: Miért játszik velünk? Beszélgetés Jankovics Marcellel
• Dániel Ferenc: Az angyali követés filmje
• Haris László: Az angyali követés filmje
• Orosz István: Az angyali követés filmje
MAGYAR FILM
• Forgács Éva: Jarmusch szelleme kereket oldott Film és képzőművészet
KRITIKA
• Turcsányi Sándor: Szigonyország üzen Roncsfilm
LÁTTUK MÉG
• Békés Pál: Bugsy
• Koltai Ágnes: Atlantisz
• Székely Gabriella: A hegyen túl
• Sárközi Dezső: Halálforgás
• Sneé Péter: Holtomiglan-holtodiglan
• Turcsányi Sándor: Vinny, az 1 ügyű
TELEVÍZÓ
• Hegyi Gyula: Nézni vagy nem nézni Vallási műsorok

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Bizonyítási eljárás

Fazekas Eszter

Egy harlemi néger hirtelen meggazdagszik, s Japánba utazik. Tokióba érkezése napján leszúrják. A több szálon és helyszínen kibontakozó, tekervényes bizonyítási eljárás finisében a gyilkos beismeri tettét a nyomozótisztnek, mégpedig egy divatfesztivál nyilvánossága előtt. A film ritmusának szigorúsága most elcsukló meghatódottságba vált át: a rendező a nyomozótiszt alakján keresztül azonosul a bűnössel, akinek személye a háborús traumáktól még mindig szenvedő Japán allegóriája... Érzelgős befejezése ellenére jól fogyasztható ez az amerikanizált keleti egzotikum.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1984/04 47-48. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=6464