KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
   1992/november
KRÓNIKA
• Székely Gabriella: Könnyű-e filmrendezőnek lenni? Juris Podnieks halálára

• Reményi József Tamás: Ali én vagyok Fassbinder és más hazaárulók
• Bikácsy Gergely: Az utolsó ember Németorszag kilenc (új) nulla
FESZTIVÁL
• Koltai Ágnes: Orlando féltestvérei Velence
• N. N.: A 49. Velencei Fesztivál díjai
TELEVÍZÓ
• Turcsányi Sándor: Bohdalová térde Evald Schorm

• Gelencsér Gábor: A történelmi film vége Markéta Lazarová
MAGYAR FILM
• Székely Gabriella: Videópalack Beszélgetés Hanák Gáborral
• Sipos Júlia: Kié a csőd? Beszélgetés stúdióvezetőkkel

• Timár Péter: Katarzis vasalás közben Mondino, a klipkirály
KRITIKA
• Báron György: Másnap Goldberg-variációk
• Zoltai Dénes: Zeneórák haladóknak Minden reggel
• Almási Miklós: Hollywoodi kövületek A játékos
LÁTTUK MÉG
• Koltai Ágnes: Apám dicsősége; anyám kastélya
• Turcsányi Sándor: Egyedülálló nő megosztaná...
• Bíró Péter: Mint a tűz
• Székely Gabriella: Paris Trout
• Sneé Péter: Fiúk (Boys)
• Schubert Gusztáv: Medicine Man
• Argejó Éva: Jöttem, láttam, beköltöztem
• Tamás Amaryllis: Isten veled, király

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Nő-idolok

Hollywoodi feminák

N. N.

 

Zaklatás (Barry Levison, 1994)

Néha a csajok is úgy vannak vele (Gus Van Sant, 1994)

Elkülönítve (Todd Haynes,1994)

Tank Girl (Rachel Talalay, 1995)

Jade – Minden határon túl (William Friedkin, 1995)

Aludj csak, én álmodom (John Turteltaub, 1995)

Az igazira várva (Forest Whitaker, 1995)

Showgirls (Paul Verhoeven, 1995)

A nagy dobás (F. Gary Grey, 1996)

Girl 6 – A hatodik hang (Spike Lee, 1996)

Az ördög háromszöge (Jeremiah S. Chechnik, 1996)

Sztiptíz (Andrew Bergman, 1996)

Fülledtség (Andy és Larry Wachowski, 1996)

Elvált nõk klubja (Hugh Wilson, 1996)

Párnakönyv (Peter Greenaway, 1996)

Barb Wire (David Hogan, 1996)

Sue (Amos Kolleck, 1997)

Romy és Michele (David Mirkin, 1997)

Álljon meg a nászmenet! (Paul Hogan, 1997)

G. I. Jane (Ridley Scott, 1997)

Csillagot az égrõl (Nick Cassavettes, 1997)

Gloria (Sidney Lumet, 1998)

Fiona (Amos Kolleck, 1998)

Mint-a-kép (Glenn Gordon Caron, 1998)

Majd elválik (Forest Whitaker, 1998)

Guinevere (Andrey Welles, 1999)

Oltári nõ (Garry Marshall, 1999)

Szeress, ha tudsz (Willard Caroll, 1999)

Észvesztõ (James Mangold, 1999)

Erin Brockovich – Zûrös természet (Steven Soderbergh, 1999)

Nõi vonalak (Diane Keaton, 1999)

Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola, 1999)

Terítéken a nõ (Fina Torres, 2000)

Sakáltanya (David Mcnally, 2000)

Beépített szépség (Donald Petrie, 2000)

Betty nõvér (Neil LaBute, 2000)

Gyorsbüfék, gyors nõk (Amos Kolleck, 2000)

A 2. legjobb dolog (John Schlesinger, 2000)

Dr. T és a nõk (Robert Altman, 2001)

A csábítás elmélete (Tony Goldwyn, 2001)

Bridget Jones naplója (Sharon Maguire, 2001)

Magas sarok, alvilág (Mel Smith, 2001)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2002/01 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2415