KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
   1992/december
KRÓNIKA
• Zalán Vince: Rolf Richter

• Kovács András Bálint: Tarkovszkij szellemi útja Két világ között: a persona
• Eörsi István: Időm Gombrowicz-csal Naplórészletek
RETROSPEKTÍV
• Molnár Gál Péter: Halálraítált viccek Jiddis filmek
TELEVÍZÓ
• Tillmann József A.: Kimondhatatlan, amint eltűnik vagy megmutatkozik Köz(bülső)játék

• Báron György: Az amatőrizmus diszkrét bája Negyedszázad független magyar filmjei
• Bakács Tibor Settenkedő: Jövőgyűjtés Intermediális Tanszék
CYBERVILÁG
• Schubert Gusztáv: A barbár jövő Ezredvégi fantázia
KRITIKA
• Koltai Ágnes: Helsinki az egész világ Bohémélet
• Schubert Gusztáv: Kis kombinátorok A nagy postarablás
LÁTTUK MÉG
• Glauziusz Tamás: Téli mese
• Báron György: Benzin, étel, szállás
• Koltai Ágnes: A navigátor
• Turcsányi Sándor: Micsoda csapat!
• Sneé Péter: Szűnj meg, Fred!
• Turcsányi Sándor: Fortress
• Sárközi Dezső: Bumeráng

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Válogatás Vietnammal kapcsolatos amerikai filmekből

N. N.

 

1963. A Yank in Vietnam (Jenki Vietnamban), dokumentum, rendezte Marshall Thompson.

1967. The Born Losers (Született vesztesek), Tom Laughlin.

1968. The Green Berets (Zöldsapkások), dokumentum, Ray Kellog.

1968. Angels from Hell (A pokol angyalai), Bruce Kessler.

1968. In the Year of the Pig (A disznó évében), dokumentum, Emile de Antonio.

1969. Hi, Mom! (Szia, Mama!), Brian de Palma.

1970. The Strawberry Statement (Eper és vér), Stuart Hagmann.

1971. Drive, He Said! (Azt mondta, vezess!), Jack Nicholson.

1971. The Losers (A vesztesek), Jack Starret.

1972. Two People (Két nép), Robert Wise.

1972. The Visitors (A látogatók), Elia Kazan.

1972. Dead of Night (Éjszakai halál), Bob Clark.

1974. Hearts and Minds (Szívek és lelkek), Peter Davis.

1975. Taxi Driver (A taxisofőr), Martin Scorsese.

1978. Hair (Hair), Miloš Forman.

1978. Coming Home (Hazatérés), Hal Ashby.

1978. Dog Solders (Pokolról pokolra), Karel Reisz.

1978. The Deer Hunter (Szarvasvadász), Michael Cimino.

1979. Apocalypse Now (Apokalipszis most), Francis Coppola.

1980. The Line (A pokol katonái), Robert J. Siegel.

1983. Streamers (Sodródók), Robert Altman.

1983. Comeback (Visszatérés), Hal Bartlett.

1983. Uncommon Valor (Rendkívüli értékek), Ted Cotcheff.

1983. Rambo; First Blood (Rambo; Első vérig), Ted Cotcheff.

1984. Purple Hearts (Bíborszívek), Sidney J. Furie.

1985. Rambo; First Blood Part II. (Rambo; Első vérig II. rész), George Pan Costamos.

1985. Birdy (Madárka), Alan Parker.

1986. Platoon, (A szakasz), Oliver Stone.

1986. The Hanoi Hilton (A Hanoi Hilton), Lionel Chetwynd.

1987. Gardens of Stone (Kőkertek), Francis Coppola.

1987. Full Metal Jacket (Acélbevonatú fémlövedék), Stanley Kubrick.

1987. Hamburger Hill (Hamburger Hill), John Irvin.

1987. Good Morning, Vietnam (Jó reggelt, Vietnam), Barry Levinson.

1987. Dear America: Letters from Vietnam (Kedves Amerika: levelek haza Vietnamból), Bill Couturie.

1987. Saigon, Cristopher Crows.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1989/01 32. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=4861