KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
   1993/április
KRÓNIKA
• Peternák Miklós: Magánvíziók Japán videóantológia
• N. N.: Mediawave ’93 Győr
• N. N.: A Filmvilág-klubban
• N. N.: Kedves Olvasóink!
FILMSZEMLE
• Schubert Gusztáv: Éj anyánk Filmszemle után
• Turcsányi Sándor: A vörös, a fekete meg a kék A fiatal magyar film
• Sipos Júlia: Egymásra nézve Nemzedéki beszélgetések
• Báron György: Tükröm, tükröm... Dokumentumfilm
• Dárdai Zsuzsa: Az ózdi dosszié Beszélgetés Almási Tamással
KRITIKA
• György Péter: A szemüveg komédiája Anna filmje
• Hirsch Tibor: A mosodás Minarik Csodaországban Hoppá
• Bakács Tibor Settenkedő: A hely szelleme Blue Box
• Gelencsér Gábor: Ideiglenes vadászmezők Indián tél

• Trosin Alekszandr: Oroszországból, Szerelemmel avagy Isten hozta a véres vurstliban Moszkvai moziban
• Földényi F. László: Angol melankólia Terence Davies
• Kozma György: A légy és a mézespohár Greenaway kisfilmjei
KRITIKA
• Takács Ferenc: Az élősdiség dicsérete Orlando
TELEVÍZÓ
• Bóna László: Dallas-univerzum A történetmondás mágiája
LÁTTUK MÉG
• Báron György: Egy asszony illata
• Turcsányi Sándor: Az utolsó mohikán
• Barotányi Zoltán: Trespass
• Turcsányi Sándor: Öböl-akció
• Sneé Péter: Mondvacsinált hős
• Tamás Amaryllis: Több, mint testőr
• Sneé Péter: Ruby
• Sárközi Dezső: Úszó erőd

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

Képtávíró

N. N.

 

Quentin Tarantino elhalasztotta következő terve, az Ingenious Bastard című háborús kalandfilm forgatását egy újabb harcművészeti akcióopusz kedvéért, amelyet a Kill Bill sikerén felbuzdulva a 70-es évek legendás hongkongi wu hsziáról mintáz. A tervezett film érdekessége, hogy a rendező állítása szerint teljes egészében mandarin nyelven forgatná le és az amerikai közönség elé csak feliratos verzióban kerülne.

 

*

 

Lassan húsz évvel a Bérgyilkos után John Woo ismét egy Melville film újraforgatására készül: A Paramount stúdió megbízásából az ázsiai kultuszrendező jövőre leforgatja a francia filmes 1970-ben készült Vörös kör című thrillerjét, amely – akárcsak a Bérgyilkos alapjául szolgáló Szamuráj –Alain Delon főszereplésével készült.

 

*

 

Egy brit internetes filmmagazin (screenselect.co.uk) több mint 2000 szavazat alapján összeállította minden idők legrosszabb remake-jeinek listáját. A dobogó legfelső fokára Sylvester Stallone tavalyelőtti Get Cartere került, megelőzve Gus van Sant Psycho-újrafilmjét és az idei Thunderbirds-öt. Az első tízbe olyan meglepetések is bekerültek, mint Martin Scorsesétől a Rettegés foka vagy Soderbergh nagysikerű Dicső tizenegye.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2004/12 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2380