KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
   1994/február
KRÓNIKA
• Jancsó Miklós: Somló Tamás (1929-1993)
• N. N.: Trauner Sándor halálára
MAGYAR FILM
• Székely Gabriella: Választható csapdák Vélemények a magyar filmgyártásról
• Kézdi-Kovács Zsolt: Kell-e szeretni őket? Jegyzet a rendezőkről
• Fáber András: Első hatvan évem Beszélgetés Maár Gyulával
• Maár Gyula: Első hatvan évem Beszélgetés Maár Gyulával
• Nagy Gergely: Tudósítás a szakadtságból Beszélgetés Erdőss Pállal
• Hirsch Tibor: Csak kétszer élünk Magyar sikerfilm
1895–1995
• Gyertyán Ervin: A festészettől a mozidrámáig Hevesy Iván
• Kömlődi Ferenc: Hallgat a mély Hevesy Iván kötetéről
FESZTIVÁL
• Kozma György: Homó zsidó nácik fesztiválja (In)tolerancia
• Mihancsik Zsófia: Kétfajta szerelem Kerékasztal-beszélgetés
• Bojár Iván András: Vad éjszakák után Cyril Collard filmje
TELEVÍZÓ
• Almási Miklós: A tévé-mogulok csatája
• Barotányi Zoltán: Max es Móric visszatér Beavis és Butthead

• Molnár Gál Péter: És az Új Hullám megteremte az új nőt
• Bikácsy Gergely: Brigitte és Jeanne Viva Maria!
KÖNYV
• Varga Balázs: Nőnem est ómen Monográfia Mészáros Mártáról
FESZTIVÁL
• Kovács András Bálint: Az 1913-as év Pordenone
KRITIKA
• Koltai Ágnes: Hazugságok iskolája Az ártatlanság kora
• Molnár Gál Péter: Shakespeare-piknik Sok hűhó semmiért
LÁTTUK MÉG
• Turcsányi Sándor: Jónás, aki a bálnában élt
• Turcsányi Sándor: Dave
• Koltai Ágnes: Sonka, sonka
• Barotányi Zoltán: A Pusztító
• Kuczogi Szilvia: Ha te nem vagy kepés, édes...
• Békés Pál: A szökevény
• Tamás Amaryllis: Mrs. Doubtfire

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Indiai melodrámák

N. N.

 

Amrapali (Lekh Tandon, 1966)

Aulad / Vérszerinti gyerek (Vijay Sadanah, 1987)

Bobby (Raj Kapoor, 1973)

Dance Dance / Táncolj, táncolj! (Babbar Subhash, 1987)

Devdas (Sanjay Leela Bhansali, 2002)

Disco Dancer / Diszkótáncos (Babbar Subhash, 1982)

Haadsa / Találkozás (Akbar Khan, 1983)

Jaanoo / Lelkem (Jainendra Jain, 1985)

Kabhi Khushi Kabhie Gham... / Jóban-rosszban (Karan Johar, 2001)

Kal Ho Naa Ho / Eljön-e a holnap? (Nikhil Advani, 2003)

Kareeb / Közeledben (Vidhu Vinod Chopra, 1998)

Khoon Bhari Mang / Bosszúvágy (Rakesh Roshan, 1988)

Lagaan / Volt egyszer egy India (Ashutosh Gowariker, 2001)

Mohabbatein / Mert az én szerelmem halhatatlan (Aditya Chopra, 2000)

Mundhaanai Mudichu / Hamis eskü (K. Bhagyaraj, 1984)

Muqaddar Ka Sikandar / A sors ura (Prakash Mehra, 1978)

Pakeezah / Egy tiszta szív (Kamal Amrohi, 1971)

Sangam / Keresztúton (Raj Kapoor, 1964)

Seeta Aur Geeta / Seeta és Geeta (Ramesh Sippy, 1972)

Sholay / Bosszú és törvény (Ramesh Sippy, 1975)

Yaadon Ki Kasam / Hűségeskü (Vinod Dewan, 1985)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2006/01 08. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=8472