KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
   1996/szeptember
KRÓNIKA
• N. N.: „Big Zbig”

• Csejdy András: Renton rave-be ér Trainspotting
• Kövesdy Gábor: Az elveszett bizonytalanság Antonioni és Wenders
• Herskó János: Két végzős beszélget Főiskola, főiskola
• Mispál Attila: Két végzős beszélget Főiskola, főiskola
• Nádori Péter: Gran Turmismo Herskó-filmek
MAGYAR MŰHELY
• Bihari Ágnes: A történelem hátsóudvara Beszélgetés Fekete Ibolyával
OROSZ MÉDIA
• Szilágyi Ákos: Jelcinméker, Lebegyméker Virtuális Oroszország
TELEVÍZÓ
• Spiró György: Csajvadék Égi manna
• Fábry Sándor: Jedi a koktélbárban Tévédizájn
• Antal István: Luxusnyomorúság Divattévé
MULTIMÉDIA
• Politzer Péter: Cinemanet
• Halápi Csaba: CD-ROM a moziban
VITA
• Kovács András Bálint: Közszolgálati reklám?
• György Péter: Félreértés és némi naivitás
KRITIKA
• Ardai Zoltán: Házas ember ajtót nyit Érzékek iskolája
• Forgách András: Veszélytelen viszonyok Carrington
LÁTTUK MÉG
• Bori Erzsébet: A kertben
• Csejdy András: Tommy
• Ardai Zoltán: August King utazása
• Barna György: A hírek szerelmesei
• Hungler Tímea: Végképp eltörölni
• Mátyás Péter: Mission: Impossible
• Tamás Amaryllis: Senki bolondja
• Bíró Péter: Sztriptíz
• Harmat György: Egykoron harcosok voltak

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Láttuk még

Szicíliai védelem

Peredi Ágnes

 

A film címe sakk-szakkifejezés, ám a mű megértése nem igényel különösebb sakktudást, csupán türelmet. Abból viszont talán egy kicsit többet az illendőnél. De ha ez megvan, sőt még egy csekélyke érdeklődés is a foszforüveg és a cseh kristályüveg közötti technológiai különbség iránt, akkor megismerkedhetünk egy műtárgylopás bonyolult történetével, hallhatunk megalapozott szakvéleményeket és megcsodálhatjuk a technika vívmányait a modern kriminológiában.

Akiből hiányzik a türelmes megbocsátás, annak számára a film kétségtelenül legnagyobb erénye Nagyezsda Pavlova tánca a Giselle című balettben, melyet a rendezői bőkezűség sokáig láttatni enged.


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1982/07 40-41. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=7035