KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
   1997/október
KRÓNIKA
• Muhi Klára: Zsurzs Éva

• Schubert Gusztáv: A rejtőzködő filmes Bresson-óramű
• N. N.: Robert Bresson filmjei
CYBERVILÁG
• Nádori Péter: Az ötödik elem Kamaszos báj sok lézerrel
• Tóth András György: Mézières és Moebius Képregénytől a filmig
• Kömlődi Ferenc: Túlélési stratégiák Douglas Rushkoff könyve
• Bíró Yvette: Szintről szintre Chris Marker-multimédia
• Nyírő András: „Emil” Ha elolvasta, tépje össze

• Forgách András: Iráni mesék Filmhét után
MAGYAR MŰHELY
• Sós B. Péter: Húzóágazat? Filmtörvény
• Bori Erzsébet: Diplomatafilm Beszélgetés Bereményi Gézával
TELEVÍZÓ
• Dessewffy Tibor: Kis Magyar Időutazás Rendszerváltó évek
• Dániel Ferenc: Színkép-sugárzás Spektrum TV
VIDEÓ
• Turcsányi Sándor: A szabad világ foglyai Michael Cimino filmjei
FILMZENE
• Fáy Miklós: Lengyel kapcsolat
FESZTIVÁL
• Róka Zsuzsa: Örömfilmfesztivál Ouagadougou
KRITIKA
• Bori Erzsébet: Nem azok a fiúk Witman fiúk
LÁTTUK MÉG
• Báron György: A kaukázusi fogoly
• Bori Erzsébet: Ragyogj!
• Simó György: Ál-arc
• Turcsányi Sándor: Fedőneve: Donnie Brasco
• Békés Pál: Hullámsír
• Harmat György: Első csapás
• Csordás Lajos: Az elnök különgépe
• Tamás Amaryllis: Raszputyin
POSTA
• Jeles András: Nyílt levél Forgács Péternek
• Forgács Péter: Tisztelt Szerkesztőség!

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Maffia és paranoia

N. N.

 

1962: Égetnivaló ember (Un uomo da bruciare)Valentino Orsini, Paolo és Vittorio Taviani

1963: Kezek a város felett (Le mani sulla città)Francesco Rosi

1966: Mindenkinek a magáét (A ciascuno il suo)Elio Petri

1968: Mint a bagoly nappal (Il giorno della civetta)Damiano Damiani

1970: Vizsgálat egy minden gyanú felett álló polgár ügyében (Indagine su un cittadino al di sopra di ogni sospetto)Elio Petri

1970: Kő a szájban (Il sasso in bocca)Giuseppe Ferrara

1971: A vizsgálat lezárult, felejtse el! (L’istruttoria e chiusa: dimentichi)Damiano Damiani

1971: Egy rendőrfelügyelő vallomása az államügyésznek (Confessione di un commissario di polizia al procuratore della Repubblica)Damiano Damiani

1971: A Mattei-ügy (Il caso Mattei)Francesco Rosi

1973: Revolver (Revolver)Sergio Sollima

1974: Miért ölnek meg egy bírót? (Perché si uccide un magistrato)Damiano Damiani

1975: Kiváló holttestek (Cadaveri eccellenti)Francesco Rosi

1976: Todo modo Elio Petri

1977: Félek (Io ho paura) Damiano Damiani

1984: Száz nap Palermóban (100 giorni a Palermo) Giuseppe Ferrara

1984-99: A polip (La piovra)Damiano Damiani, Florestano Vancini, Luigi Perelli (tévésorozat)

1993: Giovanni FalconeGiuseppe Ferrara

1995: Egy tisztes polgár (Un eroe borghese)Michele Placido

2000: Száz lépés (I cento passi)Marco Tullio Giordana

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2003/07 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2335