KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
   1997/október
KRÓNIKA
• Muhi Klára: Zsurzs Éva

• Schubert Gusztáv: A rejtőzködő filmes Bresson-óramű
• N. N.: Robert Bresson filmjei
CYBERVILÁG
• Nádori Péter: Az ötödik elem Kamaszos báj sok lézerrel
• Tóth András György: Mézières és Moebius Képregénytől a filmig
• Kömlődi Ferenc: Túlélési stratégiák Douglas Rushkoff könyve
• Bíró Yvette: Szintről szintre Chris Marker-multimédia
• Nyírő András: „Emil” Ha elolvasta, tépje össze

• Forgách András: Iráni mesék Filmhét után
MAGYAR MŰHELY
• Sós B. Péter: Húzóágazat? Filmtörvény
• Bori Erzsébet: Diplomatafilm Beszélgetés Bereményi Gézával
TELEVÍZÓ
• Dessewffy Tibor: Kis Magyar Időutazás Rendszerváltó évek
• Dániel Ferenc: Színkép-sugárzás Spektrum TV
VIDEÓ
• Turcsányi Sándor: A szabad világ foglyai Michael Cimino filmjei
FILMZENE
• Fáy Miklós: Lengyel kapcsolat
FESZTIVÁL
• Róka Zsuzsa: Örömfilmfesztivál Ouagadougou
KRITIKA
• Bori Erzsébet: Nem azok a fiúk Witman fiúk
LÁTTUK MÉG
• Báron György: A kaukázusi fogoly
• Bori Erzsébet: Ragyogj!
• Simó György: Ál-arc
• Turcsányi Sándor: Fedőneve: Donnie Brasco
• Békés Pál: Hullámsír
• Harmat György: Első csapás
• Csordás Lajos: Az elnök különgépe
• Tamás Amaryllis: Raszputyin
POSTA
• Jeles András: Nyílt levél Forgács Péternek
• Forgács Péter: Tisztelt Szerkesztőség!

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Indiai melodrámák

N. N.

 

Amrapali (Lekh Tandon, 1966)

Aulad / Vérszerinti gyerek (Vijay Sadanah, 1987)

Bobby (Raj Kapoor, 1973)

Dance Dance / Táncolj, táncolj! (Babbar Subhash, 1987)

Devdas (Sanjay Leela Bhansali, 2002)

Disco Dancer / Diszkótáncos (Babbar Subhash, 1982)

Haadsa / Találkozás (Akbar Khan, 1983)

Jaanoo / Lelkem (Jainendra Jain, 1985)

Kabhi Khushi Kabhie Gham... / Jóban-rosszban (Karan Johar, 2001)

Kal Ho Naa Ho / Eljön-e a holnap? (Nikhil Advani, 2003)

Kareeb / Közeledben (Vidhu Vinod Chopra, 1998)

Khoon Bhari Mang / Bosszúvágy (Rakesh Roshan, 1988)

Lagaan / Volt egyszer egy India (Ashutosh Gowariker, 2001)

Mohabbatein / Mert az én szerelmem halhatatlan (Aditya Chopra, 2000)

Mundhaanai Mudichu / Hamis eskü (K. Bhagyaraj, 1984)

Muqaddar Ka Sikandar / A sors ura (Prakash Mehra, 1978)

Pakeezah / Egy tiszta szív (Kamal Amrohi, 1971)

Sangam / Keresztúton (Raj Kapoor, 1964)

Seeta Aur Geeta / Seeta és Geeta (Ramesh Sippy, 1972)

Sholay / Bosszú és törvény (Ramesh Sippy, 1975)

Yaadon Ki Kasam / Hűségeskü (Vinod Dewan, 1985)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2006/01 08. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=8472