KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2001/február
KRÓNIKA
• N. N.: Képtávíró
MAGYAR MŰHELY
• Forgách András: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Kovács András Bálint: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Szilágyi Ákos: A rend éjszakája Beszélgetés a Werckmeister harmóniákról
• Balassa Péter: Zöngétlen tombolás Werckmeister harmóniák
• Hirsch Tibor: Prufrock úr szerelmes éneke Utolsó vacsora az Arabs Szürkéhez
• Bori Erzsébet: A gólya hozta Beszélgetés Gyarmathy Líviával
CYBERVILÁG
• Herpai Gergely: Interaktív hullámok A digitális kultúra két arca
• Zachar Balázs: Fordulat-szám Beszélgetés a digitális forradalomról
• Kriston László: A sz@b@dság pill@n@t@ Paradigmaváltás Hollywoodban – 1. rész
• N. N.: Internet-oldalak

• Szilágyi Ákos: Happykalipszis Brazil és más végtörténetek
SOROZATGYILKOSOK
• Hungler Tímea: Szép a rút Sorozatgyilkos-filmek
• Varró Attila: Amerikai pszeudo Amerikai psycho
KRITIKA
• Galambos Attila: Dalolva a vérpadra Táncos a sötétben
• Varga Balázs: Lelki szemek Vakvagányok
• Békés Pál: Arany országút csillogó gyémántporán Meseautó
KÖNYV
• Kelecsényi László: Úrilány identitást keres Perczel Zita: A Meseautó magányos utasa
LÁTTUK MÉG
• Csont András: Sade márki játékai
• Takács Ferenc: Titus
• Köves Gábor: A sebezhetetlen
• Pápai Zsolt: A vörös bolygó
• Mátyás Péter: Számkivetett
• Vidovszky György: Ősz New Yorkban
• Strausz László: A harc mestere
• Kézai Krisztina: Hullahegyek, fenegyerek
• Hungler Tímea: Hangyák a gatyában
KÉPMAGNÓ
• Reményi József Tamás: Bridget Jones tévéje

             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Indiai melodrámák

N. N.

 

Amrapali (Lekh Tandon, 1966)

Aulad / Vérszerinti gyerek (Vijay Sadanah, 1987)

Bobby (Raj Kapoor, 1973)

Dance Dance / Táncolj, táncolj! (Babbar Subhash, 1987)

Devdas (Sanjay Leela Bhansali, 2002)

Disco Dancer / Diszkótáncos (Babbar Subhash, 1982)

Haadsa / Találkozás (Akbar Khan, 1983)

Jaanoo / Lelkem (Jainendra Jain, 1985)

Kabhi Khushi Kabhie Gham... / Jóban-rosszban (Karan Johar, 2001)

Kal Ho Naa Ho / Eljön-e a holnap? (Nikhil Advani, 2003)

Kareeb / Közeledben (Vidhu Vinod Chopra, 1998)

Khoon Bhari Mang / Bosszúvágy (Rakesh Roshan, 1988)

Lagaan / Volt egyszer egy India (Ashutosh Gowariker, 2001)

Mohabbatein / Mert az én szerelmem halhatatlan (Aditya Chopra, 2000)

Mundhaanai Mudichu / Hamis eskü (K. Bhagyaraj, 1984)

Muqaddar Ka Sikandar / A sors ura (Prakash Mehra, 1978)

Pakeezah / Egy tiszta szív (Kamal Amrohi, 1971)

Sangam / Keresztúton (Raj Kapoor, 1964)

Seeta Aur Geeta / Seeta és Geeta (Ramesh Sippy, 1972)

Sholay / Bosszú és törvény (Ramesh Sippy, 1975)

Yaadon Ki Kasam / Hűségeskü (Vinod Dewan, 1985)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2006/01 08. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=8472