KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2002/március
KRÓNIKA
• Ádám Péter: Henri Verneuil (1920–2002)

• Takács Ferenc: Szemünk állása Joel Coen: Az ember, aki ott se volt
• Vágvölgyi B. András: Tényleg félek, vagy csak a szer hat? Drogfilmek
• N. N.: Drogfüggők
• Bakács Tibor Settenkedő: Tévések a mélypont ünnepén Drog-vízió
• Gelencsér Gábor: Hajtűkanyarok Beszélgetés Dér Andrással
MAGYAR MŰHELY
• Schubert Gusztáv: Rejtőzködő évtized A kilencvenes évek stílusa
• Muhi Klára: Kegyetlen szerep Beszélgetés a Balázs Béla Stúdióról – 3.rész
• Gelencsér Gábor: A szabadság létező fantomja Balázs Béla Stúdió 1961–2001
• Pápai Zsolt: Jövő idő Független műhelyek: Inforg Stúdió
• N. N.: Az Inforg Stúdió filmjei

• Karkus Zsolt: A lángész és a pernye Elme-játékfilmek
• N. N.: Elme-játékfilmek Tudósok, zsenik, parafenomének
• Gaál István: Tarts Keletnek! A gyorsfilmek kora
• Dániel Ferenc: Gén-tudat Tudomány a televízióban
• Kovács András Bálint: Tehetetlen érzelmek A modern melodráma
• Bóna László: Szeret – nem szeret Románctévé
• Hungler Tímea: London megöl engem Dr. Jack és Mr. Hyde
• N. N.: Bűn
• Varró Attila: Old Jack City Albert és Allen Hughes: A pokolból
• Máhr Kinga: A Plurabelle-rejtély James Joyce mozija
KRITIKA
• Turcsányi Sándor: Éretlenségi találkozó Dobray György: Szerelem utolsó vérig
• Bóna László: A múlt galaxisa Jankovics Marcell: Ének a Csodaszarvasról
LÁTTUK MÉG
• Varró Attila: A betolakodó
• Kovács Marcell: Tripla vagy semmi
• Pápai Zsolt: Korcs szerelmek
• Báron György: Broadway 39. utca
• Mátyás Péter: Üldözési mánia
• Herpai Gergely: 13 kísértet
• Köves Gábor: Kiképzés
• Mátyás Péter: A Sólyom végveszélyben
• Hungler Tímea: Britney Spears: Álmok útján
• Tamás Amaryllis: Angyali szemek

             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Krónika

A gép lelke

Szerzőink figyelmébe

N. N.

 

Meghallván az idők szavát, szerkesztőségünk is áttért a számítógépes lapkészítésre. Tudjuk, a gépnek lelke van. Méghozzá gonosz, sötét lelke. Kérjük hát régi és leendő szerzőinket, ha jót akarnak nekünk és szövegeiknek, ezentúl tartsanak be bizonyos formai szabályokat. Word 6.0-ás szövegszerkesztő programban dolgozunk, lehetőleg ehhez a programhoz készült, vagy legalábbis erre „gond nélkül” konvertálható szövegeket várunk. A szöveget másfeles sortávval, soronként 60 leütéssel (kb. a 13-as számhoz kell állítani a jobb oldali margót a vonalzón), oldalanként 26 sorral kérjük. A szöveget balra kell kizárni. A betűtípus: Times New Roman. A betűnagyság 14-es. (A cikk címében is!) A filmcímeket kurzívval szedjék, aláhúzni nem kell. A bekezdés végére érve üssék be az entert, semmi más módon ne jelezzék az új bekezdést (ne kezdjék beljebb a sort, ne nyomják meg a tabulátort). Lehetőleg magyar ékezetes klaviatúrát használjanak, és jelezzék a rövid és hosszú magánhangzókat. A cikket floppyn és nyomtatva is kérjük.

Akinek nincs számítógépe, természetesen hozhatja gépelve is a szövegét.

Köszönjük.

 

A Szerkesztőség


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 1997/07 02. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=1449