KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
              
             
             
             
             
             
             
             
             
   2003/december
KRÓNIKA
• N. N.: 13. Európa Filmhét
• Báron György: Elia Kazan (1909-2003)

• Földényi F. László: Női Krisztusok Lars von Trier hősnői
• Varga Balázs: A kolorádói krétakör Dogville
• Kriston László: Színpadra húzva Beszélgetés Lars von Trierrel
• Vágvölgyi B. András: Az életműépítő és a szerelmes Kill Bill
• Forrai Krisztián: Bang, bang Tarantino-zene
• Strausz László: Hongkongi kapcsolat Kelet, nyugat akcióban
• Strausz László: Ázsia idézőjelben
FESZTIVÁL
• Schubert Gusztáv: Szellemmozi Velence
• N. N.: A 60. velencei filmfesztivál díjai
LÁTTUK MÉG
• Ádám Péter: A megtalált idő
• Pápai Zsolt: Anya
• Köves Gábor: Grazia szigete
• Vaskó Péter: S.W.A.T.
• Kis Anna: Tokiói tortúra
• Kovács Marcell: Volt egyszer egy Mexikó
• Hungler Tímea: Holdfényév
• Köves Gábor: Kapitány és katona
• Vajda Judit: A tenger
• Csillag Márton: Igazából szerelem

             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Nő-idolok

Hollywoodi feminák

N. N.

 

Zaklatás (Barry Levison, 1994)

Néha a csajok is úgy vannak vele (Gus Van Sant, 1994)

Elkülönítve (Todd Haynes,1994)

Tank Girl (Rachel Talalay, 1995)

Jade – Minden határon túl (William Friedkin, 1995)

Aludj csak, én álmodom (John Turteltaub, 1995)

Az igazira várva (Forest Whitaker, 1995)

Showgirls (Paul Verhoeven, 1995)

A nagy dobás (F. Gary Grey, 1996)

Girl 6 – A hatodik hang (Spike Lee, 1996)

Az ördög háromszöge (Jeremiah S. Chechnik, 1996)

Sztiptíz (Andrew Bergman, 1996)

Fülledtség (Andy és Larry Wachowski, 1996)

Elvált nõk klubja (Hugh Wilson, 1996)

Párnakönyv (Peter Greenaway, 1996)

Barb Wire (David Hogan, 1996)

Sue (Amos Kolleck, 1997)

Romy és Michele (David Mirkin, 1997)

Álljon meg a nászmenet! (Paul Hogan, 1997)

G. I. Jane (Ridley Scott, 1997)

Csillagot az égrõl (Nick Cassavettes, 1997)

Gloria (Sidney Lumet, 1998)

Fiona (Amos Kolleck, 1998)

Mint-a-kép (Glenn Gordon Caron, 1998)

Majd elválik (Forest Whitaker, 1998)

Guinevere (Andrey Welles, 1999)

Oltári nõ (Garry Marshall, 1999)

Szeress, ha tudsz (Willard Caroll, 1999)

Észvesztõ (James Mangold, 1999)

Erin Brockovich – Zûrös természet (Steven Soderbergh, 1999)

Nõi vonalak (Diane Keaton, 1999)

Öngyilkos szüzek (Sofia Coppola, 1999)

Terítéken a nõ (Fina Torres, 2000)

Sakáltanya (David Mcnally, 2000)

Beépített szépség (Donald Petrie, 2000)

Betty nõvér (Neil LaBute, 2000)

Gyorsbüfék, gyors nõk (Amos Kolleck, 2000)

A 2. legjobb dolog (John Schlesinger, 2000)

Dr. T és a nõk (Robert Altman, 2001)

A csábítás elmélete (Tony Goldwyn, 2001)

Bridget Jones naplója (Sharon Maguire, 2001)

Magas sarok, alvilág (Mel Smith, 2001)

 


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2002/01 15. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=2415