KERESÉS ARCHÍVUM/TARTALOM LAPOZÓ
Év  

  
       
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
   2012/augusztus
KORTÁRSUNK, SHAKESPEARE
• Takács Ferenc: A zseni és a stróman Shakespeare a filmvásznon
• Schubert Gusztáv: Rögtön jövök S.Ö.R. – Shakespeare Összes Rövidítve
• Varró Attila: Shakespeare-zsánerek
• Hubai Gergely: Shakespeare-zsánerek
• Szabó Noémi: Shakespeare-zsánerek
• Bocsor Péter: High-tech gyűlölet Coriolanus
MARSBÉLI KRÓNIKÁK
• Orosdy Dániel: „Mesemondó volt” Ray Bradbury
• Várkonyi Benedek: Földönkívüli képmásaink Beszélgetés Lukács Bélával
CHRISTOPHER NOLAN
• Huber Zoltán: Privát Batman Nolan avagy a szerzőiség
PUNKFILMEK
• Ardai Zoltán: Nyitott smink Last Call – Dresden Dolls
• Szőnyei Tamás: Pogo a könyvespolc előtt A film és a magyar punk
MAGYAR PANTHEON
• Kelecsényi László: Becs és dics Az Örkény-mozi
KÖNYV
• Forgách András: Visszaigazulás Kővári Orsolya: Árnyékvilág – Tarr Béla-retrospektív
FILMISKOLA
• Gelencsér Gábor: Az emlék: más Történelmi múlt idők
FRANCIA ÚJ RAJ
• Ruprech Dániel: Fáradhatatlan szerelmeskedők Az új francia film
• Horváth Eszter: Mintapolgárok és lázadók Titanic: Francia zátonyok
FILM / REGÉNY
• Bayer Antal: Szenvedély, gyengédség, unalom Beigbeder, a regényíró
• Sepsi László: Gyógyír szívfájdalomra Frédéric Beigbeder: A szerelem három évig tart
FESZTIVÁL
• Pörös Géza: Tengermelléki filmhelyzet Gdynia 2012
MOZIPEST
• Sípos Júlia: Város a részletekben Beszélgetés Finta Sándor építésszel
TELEVÍZÓ
• Baski Sándor: Ha nincs dráma, akkor csinálunk Foci EB
PAPÍRMOZI
• Bayer Antal: Papírmozi

              
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
    
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
     
bejelentkezés/regisztráció a kedvencekhez
 
 

Indiai melodrámák

N. N.

 

Amrapali (Lekh Tandon, 1966)

Aulad / Vérszerinti gyerek (Vijay Sadanah, 1987)

Bobby (Raj Kapoor, 1973)

Dance Dance / Táncolj, táncolj! (Babbar Subhash, 1987)

Devdas (Sanjay Leela Bhansali, 2002)

Disco Dancer / Diszkótáncos (Babbar Subhash, 1982)

Haadsa / Találkozás (Akbar Khan, 1983)

Jaanoo / Lelkem (Jainendra Jain, 1985)

Kabhi Khushi Kabhie Gham... / Jóban-rosszban (Karan Johar, 2001)

Kal Ho Naa Ho / Eljön-e a holnap? (Nikhil Advani, 2003)

Kareeb / Közeledben (Vidhu Vinod Chopra, 1998)

Khoon Bhari Mang / Bosszúvágy (Rakesh Roshan, 1988)

Lagaan / Volt egyszer egy India (Ashutosh Gowariker, 2001)

Mohabbatein / Mert az én szerelmem halhatatlan (Aditya Chopra, 2000)

Mundhaanai Mudichu / Hamis eskü (K. Bhagyaraj, 1984)

Muqaddar Ka Sikandar / A sors ura (Prakash Mehra, 1978)

Pakeezah / Egy tiszta szív (Kamal Amrohi, 1971)

Sangam / Keresztúton (Raj Kapoor, 1964)

Seeta Aur Geeta / Seeta és Geeta (Ramesh Sippy, 1972)

Sholay / Bosszú és törvény (Ramesh Sippy, 1975)

Yaadon Ki Kasam / Hűségeskü (Vinod Dewan, 1985)


A cikk közvetlen elérhetőségei:
offline: Filmvilág folyóirat 2006/01 08. old.
online: http://filmvilag.hu/xereses_frame.php?cikk_id=8472